Najviše pritužbi NBS-u zbog autoodgovornosti i oko kredita

U prva tri meseca 2019. godine korisnici finansijskih usluga imali su najviše pritužbi na osiguranja od autoodgovornosti i od posledica nesrećnog slučaja, kao i na postupanja finansijskih institucija vezano za kredite, platne račune i kartice, navedeno je u izveštaju Narodne banke Srbije (NBS).

15 Maj 2019 12:16

BEOGRAD - U prva tri meseca 2019. godine korisnici finansijskih usluga imali su najviše pritužbi na osiguranja od autoodgovornosti i od posledica nesrećnog slučaja, kao i na postupanja finansijskih institucija vezano za kredite, platne račune i kartice, navedeno je u izveštaju Narodne banke Srbije (NBS).

Sektor za zaštitu korisnika finansijskih usluga NBS u ovom periodu primio je 977 podnesaka, od čega se 592 podneska odnose na pritužbe, među kojima su 123 bile tzv. preuranjene, jer su upućene NBS bez prethodnog obraćanja banci ili osiguranju.

Foto Tanjug /Milica P ilustracija

Kompletan sadržaj vesti dostupan je korisnicima Tanjugovih servisa

vrh strane