UBS:Banke nikada SMS ne traže lične podatke,to je prevara

Udruženje banaka Srbije (UBS) saopštilo je danas da je jedan broj građana dobio SMS poruku u kojoj se od njih traže lični podaci, poput broja računa u banci, te da je reč o prevari, odnosno, takozvanoj "fišing" kampanji.

26 Mart 2020 15:01

BEOGRAD - Udruženje banaka Srbije (UBS) saopštilo je danas da je jedan broj građana dobio SMS poruku u kojoj se od njih traže lični podaci, poput broja računa u banci, te da je reč o prevari, odnosno, takozvanoj "fišing" kampanji.

"Udruženje banaka Srbije želi da upozori građane da se, u situaciji u kojoj se svi borimo da normalno funkcioniše život u Srbiji, uključujući i finansijske usluge, pojavljuju i oni koji ovo stanje pokušavaju da iskoriste za prevaru. Naime, jedan broj građana dobio je SMS poruku u kojoj se od njih, kao klijenata banke, traže lični podaci, jedinstveni matični broj građanina, broj računa, PIN i slično. Skrećemo pažnju da je reč o prevari, odnosno takozvanoj fišing kampanji", upozoravaju iz UBS.


Foto Pixabay.com/ilustracija

Kompletan sadržaj vesti dostupan je korisnicima Tanjugovih servisa

vrh strane