28. novembar 2023 15:00

Novi portal EPS-a "Uvid u račun" koristi 250.000 ljudi

Izvor: TANJUG

Foto: www.eps.rs

BEOGRAD - Na novom portal Elektroprivrede Srbije (EPS) "Uvid u račun" je, za 27 dana od kad postoji, registrovano ukupno 250.000 korisnika i 38.000 uplata, izjavila je danas direktorka Direkcije za javno snabdevanje u EPS-u Jadranka Ristić.

Ona je na prezentaciji tog javnog preduzeća održanoj na 18. Međunarodnom sajmu energetike, danas otvorenom na Beogradskom sajmu, a koji traje do 30. novembra, podsetila da je EPS, 1. novembra otvorio novi portal za domaćinstva i male kupce, kojih je 3,6 miliona, kako bi im olakšao plaćanje računa za struju.

"Portal namenjen svim kupcima na garantovanom snabdevanju, pokrenut je 1. novembra i rezultat je modernizacije i unapređenja poslovnog sistema EPS-a. Omogućava brz i jednostavan pristup e-računu odmah po formiranju, kao i bezbedno i brzo plaćanje bez odlaska u poštu ili banku", kazala je Ristić.

Precizirala je da je plaćanje moguće metodom IPS skeniraj ili platnim karticama.

Na portalu, kako je dodala, dostupne su i arhive računa i uplata iz prethodne tri godine, kao i detaljan pregled potrošnje po zonama i tarifama.

Navela je i da su za kupce koji ne izmiruju dug u roku, na portalu postavljene i opomene pred pokretanje izvršnog postupka i upućena upozorenja pred obustavu isporuke struje

"Portal će se i dalje unapređivati, a korisnici će moći da podnesu prigovor, Plan je da bude dostupan i na engleskom jeziku, a radi se i na uvođenju aplikacije", navela je Ristić.

Prema njenim rečima, registracija korisnika na portal je brza i jednostavna, jer se unosi samo mejl sa koga komunicirate i lozinku po izboru, a bezbednost svih podataka i plaćanja je garantovana.

Navela je i da su se izazovi EPS-a u implementaciji ovog portala odnosili na integraciju podataka iz sistema naplate pet regionalnih područja u jedinstveni model podataka, kao i na unapređenje funkcionalnosti prethodnih regionalnih portala i integraciju sistema za elektronsko plaćanje.