Antonio Košta organizuje 3. decembra večeru za lidere Zapadnog Balkana, prisustvuje predsednik Vučić
27. novembar 09:27
6. decembar 2023 11:50
podeli vest
BEOGRAD - Lidl Srbija predstavio je svoj izveštaj o održivosti po GRI standardu za 2021/2022. godinu interaktivnom postavkom, tokom koje je javnost imala priliku da kroči u virtuelni svet društvene odgovornosti kompanije.
Interaktivni i virtuelni doživljaj "Za bolje sutra" pratio je tri segmenta, odnosno strateške dimenzije održivosti u Lidlu - "Dobro za planetu", "Dobro za ljude" i "Dobro za tebe".
Pored šetnje posetilaca kroz interaktivne panele, održana je i radionica na kojoj su učestvovali partneri i zaposleni u Lidlu Srbija.
Generalni direktor kompanije Lidl Srbija Dragan Čigoja istakao je da je ponosan na to što Lidl tim može da se pohvali uspešnim CSR projektima, procesima i inicijativama koje sprovodi kroz svakodnevno poslovanje u svim segmentima rada.
"Zaštita klime, očuvanje resursa i biodiverziteta, fer poslovanje, promocija zdravlja i spremnost da učestvujemo u dijalogu su polja delovanja održivosti na kojima posvećeno radimo i koje unapređujemo svakim danom. Siguran sam da na ovaj način možemo pokrenuti pozitivne promene i kreirati bolje sutra narednim generacijama", rekao je Čigoja.
Aleksandra Mirić ispred CSR odeljenja Lidl Srbija rekla je da veruje da je u Lidlu društveno odgovorno poslovanje jedan od najjačih stubova i da je to ono što ih inspiriše da nastave da radeo dobre stvari za planetu i zajednicu.
"Cilj nam je da motivišemo okruženje i pružimo maksimalan doprinos održivosti", dodala je Mirić i istakla da je u 2022. godini ostvarena ušteda emisija gasova sa efektom staklene bašte povezanih sa električnom energijom za 97 odsto, a emisije povezane sa gasovima za hlađenje, umanjene su za 29 odsto u odnosu na 2021. godinu.
Osim toga, kako je navela, količine organskog otpada smanjene su za više od 47 odsto u 2022. godini u odnosu na prethodnu, a čak više od 96 odsto otpada ponovo je iskorišćeno.
Pozvala je i potrošače da se kroz svoje svakodnevno delovanje priključe održivim praksama i dodala da su akcijama čišćenja pod nazivom "Čisto iz ljubavi", uklonjene 22 tone otpada iz prirode u 2021. i 2022. godini.
Dodala je i da kao deo zajednice u kojoj posluje Lidl Srbija, osluškujući potrebe svojih potrošača, kompanija deluje i van okvira svog asortimana.
"Tako je 2022. godine pokrenut i višestruko nagrađivani projekat "Hoćeš da menjamo mesta? Pomeri se s mesta", koji ima za cilj podizanje svesti potrošač, obeležavanjem dodatnih parking mesta ispred 35 prodavnica, uz viralne sadržaje na društvenim mrežama o nepropisnom parkiranju i komunikaciji s osobama sa invaliditetom", navela je ona.
Izveštaj o održivom poslovanju, koji je prezenzovala kompanija Lidl, usklađen je sa zahtevima najzastupljenije metodologije u toj oblasti - Global Reporting Initiative (GRI), a sagledava i doprinos ciljevima Globalnog dogovora UN. Ovaj izveštaj obezbeđuje transparentnost, merljivost i uporedivost objavljenih podataka.
Galerija
27. novembar 09:27
27. novembar 08:10
26. novembar 22:44
26. novembar 17:02
26. novembar 16:10
26. novembar 16:05
26. novembar 15:57
26. novembar 15:44
27. novembar 09:27
27. novembar 09:11
27. novembar 08:57
27. novembar 08:26
21. novembar 17:35
21. novembar 15:18
21. novembar 13:03
20. novembar 17:11
18. novembar 15:04
9. novembar 22:08
27. novembar 09:10
27. novembar 08:47
26. novembar 16:46
27. novembar 06:12
26. novembar 18:55
26. novembar 14:32