13. avgust 2024 14:35

Dušan Uzelac: Aplikacija "Temu" nije novost, samo ima neke povoljnosti

Izvor: TANJUG

Foto: Tanjug TV

BEOGRAD - Urednik portala "Kamatica" Dušan Uzelac izjavio je danas da aplikacija "Temu" koja se u Srbiji pojavila od maja i čije se reklame pojavljuju čim uđete na društvene mreže, nije ništa novo, već je to samo aplikacija sa nekim povoljnostima u odnosu na prethodne verzije.

On je za Tanjug kazao da "Temu" ima neku vrstu objedinjenog nastupa, gde ne komunicirate sa prodavcem i oni preuzimaju tu ulogu, pa zato imaju i prostora da na nekim proizvodima daju super povoljne cene.

"Oni objedinjeno prodaju i šalju pakete, a to im daje prednost i prostor da se igraju i sa cenama", rekao je Uzelac za Tanjug.

Intext service Video

Prema njegovim rečima, kineska onlajn prodavnica "Temu" je donela i ono što klijentima dosta znači, a to je brža logistika i kraći rok isporuke.

Uzelac je naveo da je privlačno i to što se nudi i besplatna isporuka za klijente, koja, kako je naglasio svakako nije besplatna jer su sve cene povećane za 10 odsto i tako pokrivaju te troškove.

On je naglasio i da je popularnost ove aplikacije gledano iz šireg konteksta prodor kineske ekonomije u Evropu.

Uzelac je naveo i da ne postoji nikakva opasnost od ovakvih kupovina i da kako ističe problemi nastaju ukoliko zbog impulsivne kupovine trošimo novac tako da nas dovede u situaciju da ga nemamo dovoljno za osnovne potrebe.

Kada je reč o kvalitetu proizvoda koji se naručuju, sagovornik Tanjuga ističe da kao i na pijaci, ima ono što je skuplje i bolje i ono jeftinije.

On je naglasio da je katalog sa akcijama koji može da bude i u digitalnom obliku, u poslednjem periodu glavni psihološki trik koji koriste prodavci.

"Cela priča oko akcija koje prate katalozi je psihološka. Niko od nas nema spisak šta će kupiti, idemo da razgledamo, odnosno neobavezno gledamo katalog i slika koju vidimo inicira određeni proces. Treba mi, trebaće mi, i mi tako impulsivno kupujemo", objasnio je Uzelac.

Intext service Video

Prema njegovim rečima, proces kupovine preko aplikacija je zabava, odnosno to je kao da ste otišli u zabavni park i kupili žeton, a na kraju dobijate nešto što može ili ne može da ispuni vaša očekivanja.

"Vi ste svakako potrošili vreme u nekom prijatnom okruženju, birali ste neke stvari za sebe, razmišljali ste šta ćete sa njima, ali i da ih niste kupili, ništa se ne bi desilo s vašim životom", rekao je on.

Uzelac je naveo i da je roba koja se nudi preko aplikacije tema , tehnički ista kao i kod Ali ekspresa.