23. septembar 2024 08:55
Marko Carević: Ananas uspešno posluje i u Crnoj Gori i u BiH
BEOGRAD - Izvršni direktor Ananas grupe Marko Carević izjavio je danas da je platforma koja povezuje kupce i prodavce "Ananas e-komerc (commerc)" uspela da istovremeno otvori poslovanje na dva nova tržišta, u Crnoj Gori i u Bosni i Hercegovini i da tamo uspešno posluje već pet meseci.
On je rekao Tanjugu da se ideja da se "Ananas e-komerc" proširi na ta dva nova tržišta javila početkom godine i da je uspehu poslovanja najviše doprinelo iskustvo makedonskog tržišta gde je ova platforma već prisutna više od godinu dana.
"Mi sve što radimo, radimo sa jako velikim ambicijama. Sećam se inicijalnog sastanka sa internim timom koji je bio početkom februara kad smo diskutovali kojom dinamikom da otvorimo tržišta. Onako više u šali smo rekli da probamo oba istovremeno i svi su se složili", rekao je Carević.
On je naglasio da je zahvaljujući iskustvu stečenom pri otvaranju platforme u Severnoj Makedoniji, odmah izmapirano šta sve treba da se uradi u Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini, podeljene su uloge i donošenje odluka oko detalja je prepušteno loklanim timovima.
To je, kako je dodao, stvarno dalo rezultata i evo nakon pet meseci oba ta tržišta funkcionišu normalno.
Prema rečima Carevića, stalni rast i brojni uspesi koje Ananas već dve i po godine beleži, rezultat su toga što je u toj kompaniji od samog starta prepoznato da treba da se bave svim delovima ekosistema koji utiču na korisničko iskustvo u e-komercu.
"Jako puno smo investirali u logistiku, u sam fulfilment centar, odnosno magacinski prostor koji je specifično napravljen za e-komerc sa svim partnerima, kurirskim službama, kao i softverom koji smo napravili, ali takođe i sa trgovcima", rekao je Carević.
On je naglasio i da je Ananas e-komerc realno jedini marketplace, odnosno online tržni centar, u onom pravom smislu reči gde za jedan proizvod imate ponudu od više trgovaca.
"Mi već sada imamo preko 1.200 trgovaca samo u Srbiji, a ukupno preko 2.000 na Ananas platformi i taj broj se povećava svakog dana. U ponudi imamo i već skoro 600.000 artikala gde više od 100.000 njih ima konkurenciju i vi na osnovu cene kao i vremena isporuke možete da birate od kog trgovaca ćete kupiti", rekao je Carević.
On je naglasio i da je Ananas e-komerc napravljen kao regionalni projekat i da je želja da on pokrije čitav region bivše Jugoslavije, ali i šire.
"U što kraćem roku Ananas u budućnosti vidimo kao platformu na kojoj posluje desetine hiljada trgovaca, na kojoj postoje milioni i milioni artikala koje klijenti mogu kupiti sa apsolutno najboljim iskustvom u smislu dostave, brzine, fleksibilnosti isporuke i povrata robe", rekao je Carević i naglasio da se od tog cilja neće odustati.
Ananas e-komerc je početkom juna u Novoj Pazovi otvorio najsavremenije opremljen e-fulfilment centar u ovom delu Evrope, koji se prostire na 10.000 kvadratnih metara i u koji je jako puno uloženo u softverska rešenja koja omogućavaju da jedan paket, odnosno jedan proizvod, već narednog radnog dana stigne do potrošača.
Taj magacin prilagođen je visokim svetskim standardima sa modernim tehničkim rešenjima koja omogućavaju efikasno i sigurno skladištenje robe.