20. novembar 2024 11:19

Darko Marjanović: Kvalitetni podaci su ključ za transformaciju korisničkog iskustva

Izvor: TANJUG

Foto: FOTO TANJUG/RADE PRELIĆ

BEOGRAD - Razvoj tehnologije omogućava kompanijama koje imaju direktan kontakt sa korisnicima da ih bolje razumeju i pruže im personalizovano iskustvo, izjavio je danas direktor kompanije Things Solver koja posluje u okviru ASEE Grupe Darko Marjanović.

On je na panelu "Nova perspektiva za korisničko iskustvo zasnovana na veštačkoj inteligenciji" koji je održan u okviru Data Science konferencije u Beogradu rekao da kompanija Things Solver pomaže svojim klijentima da smanje neželjen sadržaj ka svojim korisnicima.

"Zahvaljujući veštačkoj inteligenciji, modeli uče o potrebama krajnjih kupaca i to mogu da iskoriste kako bi ih targetirali na pravi način, smanjujući neželjen sadržaj, i na kraju povećavajući prihod", rekao je Marjanović.

Intext service Video

Kako je istakao, glavni izazov većine kompanija su neažurirani podaci, a osnovni preduslov za razvoj dobrih AI modela su kvalitetni podaci.

"Jedan od ključnih koraka je konsolidacija i organizacija podataka, čime i mi pomažemo našim klijentima. Nedovoljno kvalitetni podaci mogu dovesti do pogrešnih zaključaka modela. Svesni smo da Chat GPT nekad pogreši, a razlog je to što podaci nisu uvek tačni i adekvatno spremni za modele", rekao je on.

Pored toga, Marjanović je naglasio da je veliki izazov i privatnost korisnika i da se taj aspekt uređuje zakonima i regulativama.

Govoreći o budućnosti korisničkog iskustva, Marjanović je istakao hiperpersonalizaciju kao ključni trend, napominjući da savremene AI tehnologije omogućavaju kompanijama ne samo da reaguju na potrebe korisnika, već da ih i predviđaju.

"Korisničko iskustvo postaje sve intuitivnije i prilagođenije. AI tehnologije pomažu kompanijama da bolje razumeju svoje korisnike i pruže im ponude koje su zaista relevantne. Smanjenje spama i prezasićenosti informacijama je jedan od glavnih ciljeva. Verujem da će korisnici biti voljni da dele podatke ukoliko dobiju personalizovanu i korisnu interakciju zauzvrat. Takođe, AI nam omogućava da radimo efikasnije i brže, a to će i dalje ostati jedna od njenih ključnih prednosti," rekao je Marjanović.

Intext service Video

"Naša rešenja, kao što su sistemi za preporuke (Recommender-i), pomažu klijentima da svojim korisnicima pruže relevantne ponude i personalizovana iskustva u pravom trenutku, umesto da ih pretrpavaju neželjenim sadržajem i informacijama. Zahvaljujući AI, ovi modeli uče o potrebama korisnika i pružaju kompanijama mogućnost da efikasno targetiraju svoje klijente, povećaju angažovanost i, samim tim, prihod," rekao je Marjanović.

Prema njegovim rečima, rešenja Things Solver-a omogućavaju kompanijama da integrišu AI u prodajni proces od početka do kraja, uz primenu sistema preporuka na komunikacionim kanalima kao što su Viber, SMS, e-mail i mobilne aplikacije.

"Hiperpersonalizacija nije samo budućnost korisničkog iskustva već i ključni faktor u digitalnoj transformaciji prodajnih procesa," zaključio je Marjanović.

Service Photo Gallery

Kompanija Things Solver se izdvojila kao lider u primeni veštačke inteligencije sa timom od preko 50 stručnjaka u Beogradu, Kragujevcu i Skoplju, a njihova inovativna rešenja trenutno se koriste u više od deset zemalja, donoseći značajne rezultate u različitim industrijama.