23. februar 2025 10:53

Simonida Kordić: Turisti iz Srbije tradicionalno važni za Crnu Goru

Izvor: TANJUG

podeli vest

Simonida Kordić: Turisti iz Srbije tradicionalno važni za Crnu Goru

Foto: TANJUG/MEDIABIRO

BEOGRAD - Nacionalna turistička organizacija Crne Gore (NTO CG), zajedno sa Ministarstvom turizma, lokalnim turističkim organizacijama i turističkom privredom, predstavlja raznovrsnu ponudu na 46. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, a crnogorsku delegaciju predvodi ministarka turizma Simonida Kordić, koja je tom prilikom istakla značaj ovog sajma za promociju Crne Gore kao atraktivne destinacije.

"Međunarodni sajam turizma u Beogradu jedan je od najvažnijih događaja za turističku industriju u regionu. Iz tog razloga je prisustvo Crne Gore na ovom sajmu od izuzetnog značaja, jer nam omogućava da predstavimo svoju ponudu velikom broju posetilaca, ali i da ojačamo saradnju sa ključnim partnerima iz turističkog sektora", rekla je Kordić, saopštila je Nacionalna turistička organizacija Crne Gore.

Kako je istakla, tržište Srbije i regiona za Crnu Goru su od posebne važnosti, jer upravo sa ovog prostora dolazi najveći broj turista koji godinama biraju Crnu Goru za svoj odmor.

"Važno nam je da takva tržišta pazimo, i veoma mi je drago da je Crna Gora na lep način i ovde predstavljena", poručila je Kordić.

Član Izvršnog odbora NTO CG i direktor turističke organizacije Prestonice Cetinja, Nikola Jablan, naglasio je važnost tržišta regiona za crnogorski turizam.

"Blizina, dobra povezanost i kulturna sličnost čine region jednim od najvažnijih tržišta za Crnu Goru. Zadovoljstvo je i ove godine učestvovati na sajmu u Beogradu, koji pruža odličnu platformu za predstavljanje naše ponude i uspostavljanje novih poslovnih kontakata", istakao je Jablan.

Vladalo je veliko interesovanje na crnogorskom štandu, a posebno je pažnju privukla izložena pljevaljska diatreta u hologramu, ponude za aktivni odmor, letovanje na crnogorskom primorju i manifestacije.

Posetioci crnogorskog štanda su uživali u raznovrsnoj gastronomskoj ponudi, muzičkim nastupima i sadržajima za djecu.

Osim toga, imali su priliku da se informišu o posebnim sajamskim popustima na turističke aranžmane, promotivnim cenama avio karata nacionalnog prevoznika Air Montenegro na relaciji Beograd-Podgorica/Tivat, kao i da učestvuju u nagradnoj igri kompanije One i osvoje zanimljive poklone.

Pored NTO CG, na sajmu ponudu predstavljaju i strateški partneri One Montenegro, hotelska grupacija Budvanska rivijera i nacionalni avio prevoznik Air Montenegro, lokalne turističke organizacije Gusinja, Berana, Rožaja, Andrijevice, Plava, Žabljaka, Mojkovca, Kolašina, Pljevalja, Bijelog Polja, Podgorice, Prestonice Cetinja, Nikšića, Danilovgrada, Kotora, Tivta, Herceg Novog, Bara i Budve, Javno preduzeće Morsko dobro, Skijališta Crne Gore, hoteli Wulfenia Kolašin, Swiss hotel i Movenpick.