19. jul 2023 15:59

Trgovište: Potpisan Ugovor o sufinansiranju obnove puta do industrijske zone

Izvor: TANJUG

Foto: FOTO TANJUG/Ministarstvo za ravnomerni regionalni razvoj/ Miloš Perić

TRGOVIŠTE - Ministar zadužen za ravnomerni regionalni razvoj Edin Đerlek i predsednik opštine Trgovište Nenad Krstić potpisali su danas Ugovor o sufinansiranju projekta rekonstrukcije pristupne saobraćajnice do industrijske zone u Donjoj Trnici, za koji je izdvojeno 13,2 miliona dinara.

Ministar Đerlek ocenio je da se, realizacijom ovakvih razvojnih projekata, obezbeđuju uslovi za razvoj Trgovišta, opštine koju definiše višedecenijska demografska iscrpljenost i koja pripada grupi devastiranih opština duže od pet decenija.

Service Photo Gallery

Imajući u vidu da svoju razvojnu šansu ova pčinjska opština vidi u podršci industriji i mikrobiznisu, ministar je istakao da je cilj da industrijska zona u Donjoj Trnici bude prepoznata kao potencijal rasta i mesto za domaće i strane investitore.

Rekonstrukcijom pristupnog puta, kako je naveo, opština će dobiti i komunalno opremljenu industrijsku zonu povezanu sa državnim putem i naseljem.

Govoreći o značaju projekta, predsednik opštine Trgovište istakao je da, s obzirom na to da pripada IV grupi razvijenosti, industrijska zona za Trgovište u budućnosti može predstavljati motor ekonomskog razvoja i uticati na smanjenje nezaposlenosti.

On je naveo da je realizacija razvojnih projekata uz podršku Vlade Srbije, jedini način da se stanovništvo zadrži i omogući opstanak opština koje pripadaju krajnjem jugu Srbije.

Kako je istaknuto, inicijativa predsednika Republike Srbije Aleksandra Vučića za izradu posebne radne grupe za Pčinjski, Jablanički i Toplički okrug, neophodna je kako bi se zaustavili negativni demografski trendovi, odlazak ljudi i stručnih kadrova iz ovog dela Srbije.

U tom svetlu, poručio je Đerlek, opremanje industrijskih zona može predstavljati veliki potencijal za razvoj i u značajnoj meri uticati na poboljšanje kvaliteta života građana ove opštine i čitavog Pčinjskog okruga.