15. novembar 2023 11:38

Manifestacija "Made in Italy u Srbiji" okupila 20 italijanskih proizvođača hrane

Izvor: TANJUG

Foto: FOTO TANJUG/NEMANJA JOVANOVIĆ

BEOGRAD - Komora italijansko-srpskih privrednika, u saradnji sa Portaitalia i ChemCom, organizovala je danas manifestaciju "Made in Italy u Srbiji", na kojoj se predstavilo 20 italijanskih proizvođača prehrambenih proizvoda koji još nisu prisutni na tržištu Srbije.

Događaj, kao deo svetske manifestacije "Nedelje italijanske kuhinje u svetu", okupio je male i srednje proizvođače iz Lacia, Toskane, Veneta, Friulia, Sicilije, Piemonta i Lombardije.

Ambasador Italije Luka Gori je rekao da su na današnjoj manifestaciji prisutni i veliki distributivni lanci iz Srbije koju plasiraju italijanske proizvode.

Intext service Video

Gori je naglasio da je pokrenuta inicijativa solidarnosti za decu, koja se nalaze u prihvatnim centrima u Beogradu, sa kancelarijom UNHCR-a i Bankom hrane iz Vojvodine.

"Na taj način smo stavili akcenat na tesnu vezu između hrane i solidarnosti u okviru nedelje italijanske kuhinje", rekao je ambasador.

Kako je istakao, posebno mesto će pripasti italijanskim vinarima, koji će se predstaviti i na predstojećem sajmu "Wine Vision" u Beogradu.

Service Photo Gallery

Predsednik italijansko-srpske komore Anino De Venezia rekao je Tanjugu da je današnji događaj okupio izlagače koji su zainteresovani za plasiranje proizvoda na srpsko tržište i da komora registrovala rast interesovanja i prisustva italijanskih kompanija u Srbiji.

Italijanski proizvođači su izložili paste, mlečne i konditorske proizvode, vina, brašna, čokoladu, maslinova ulja i soseve, kao i polugotove proizvode, koji predstavljaju autentičnu hranu određenih italijanskih regija.

Manifestacija u hotelu "Mažestik" je format koji svojim inicijativama favorizuje direktan kontakt između proizvođača i operatera.

Preduzetnička misija je posvećena sektoru hrane i pića kroz sastanke sa preduzetnicima, kupcima i lokalnim partnerima koje je posebno izabrala Italijanska privredna komora Srbije na osnovu potreba kompanija učesnica za stvaranjem saradnje i komercijalnih mogućnosti