19. januar 2024 10:50
PKS: Proizvođači i kupci voća i povrća na B2B sastancima na "Agro Belgrade 2024"
BEOGRAD - Na Međunarodnom sajmu voćarstva, povrtarstva i vinogradarstva "Agro Belgrade 2024", 26. januara će biti održani bilateralni sastanci domaćih i regionalnih proizvođača i izvoznika svežeg, smrznutog ili prerađenog voća i povrća sa renomiranim uvoznicima, distributerima i maloprodajnim lancima iz regiona i Evrope, saopštila je Privredna komora Srbije (PKS).
Privrednici su veoma zainteresovani za susrete sa inostranim partnerima što potvrđuje i veliki broj već prijavljenih učesnika i zakazanih B2B sastanaka preko specijalizovane veb platforme, a rok za registraciju je 25. januar 2024. godine, putem linka: https://agro-belgrade-b2b-zone.b2match.io/
Ovi susreti se organizuju u okviru Evropske mreže preduzetništva, uz podršku PKS, Ministarstva poljoprivrede, Sekretarijata za poljoprivredu Grada Beograda i projekta "Velika mala privreda", koji finansira USAID, a realizuje međunarodna organizacija ACDI/VOCA.
Menadžer za razvoj tržišta i izvoza iz ACDI/VOCA Bojan Janković rekao je da su sastanci tokom "Agro Belgrade 2024" sajma pravo mesto za domaće i regionalne proizvođače voća i povrća da predstave svoju ponudu inostranim i domaćim kupcima, povećaju obim prodaje i prošire svoja izvozna tržišta.
Za razgovore sa ovom kategorijom proizvođača vlada i veliko interesovanje kupaca iz Evrope i regiona koji su se već registrovali.
"Među potvrđenim kupcima su poljski 'Freshvil', 'Smith & Son' iz Velike Britanije, 'Bohemia' iz Bosne i Hercegodine, 'Voli' marketi iz Crne Gore, 'Vero' iz Severne Makedonije, kao i sve značajniji maloprodajni lanci iz Srbije. Pozivamo proizvođače iz Srbije i regiona da nam se pridruže i zakažu sastanke sa potencijalnim partnerima", istakao je on.
Viši savetnik u Centru za EU integracije Privredne komore Srbije Katarina Momčilović Matić je naglasila da su B2B susreti koji će se održavati na galeriji Hale 1 Beogradskog sajma od 10 do 17 časova odlična prilika za umrežavanje i direktnu komunikaciju izlagača i kupaca, jer tokom sastanaka koji se unapred zakazuju putem platforme, mogu detaljnije da razgovaraju o specifičnostima proizvoda, količinama, rokovima isporuke i drugim relevantnim pitanjima i tako procene mogućnosti buduće saradnje.
"Sastanci su besplatni i zakazuju se unapred, brzo i jednostavno putem onlajn platforme, čime se registrovanim učesnicima pruža mogućnost da pronađu partnere u skladu sa svojim potrebama i interesima, što olakšava proces pregovaranja i započinjanja saradnje i realizacije zajedničkih poslova", objasnila je ona.
Prošlogodišnji "Agro Belgrade" je okupio više od 500 izlagača iz Srbije, regiona Balkana i sveta, među kojima su bili proizvođači svežeg, smrznutog i prerađenog voća i povrća, poljoprivredne mehanizacije, sistema protivgradne zaštite, sistema za navodnjavanje i ostale opreme.
"Agro Belgrade 2024" na više od 30.000 m2 okupiće preko 1.000 izlagača i brendova, uključujući i predstavnike najvećih svetskih kompanija.