7. februar 2024 14:03

TOB: Na sajmu turizma u Istanbulu veliko interesovanje za saradnju sa Beogradom i Srbijom

Izvor: TANJUG

Foto: TOB

ISTANBUL - Na međunarodnom sajmu turizma EMITT koji se održava u Istanbulu vlada veliko interesovanje za saradnju sa turističkom privredom Beograda i Srbije, saopštila je Turistička organizacija Beograda (TOB) i navela da je prvog dana sajma 25 izlagača, agencija i hotela dogovaralo poslove sa turoperatorima i agencijama.

Direktor TOB Miodrag Popović je ocenio da je veliko interesovanje potvrda značaja turskog tržišta za našu zemlju i to ne samo u oblasti turizma već ukupne privredne i ekonomske razmene.

"Predstavljanje segmenta više kategorije govori o kvalitetu ukupne ponude Beograda i poziciji koju zauzima na međunarodnom planu", rekao je on.

Nakon svečanog otvaranja sajma, štand naše zemlje posetila je visoka delegacija Ministarstva za kulturu i turizam Turske sa predstavnicima kancelarije gradonačelnika Istanbula, koju su dočekali direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović i direktor TOB Miodrag Popovič.

Štand je posetio i konzul žeran Generalnog konzulata Srbije u Istanbulu, Ivan Lorencin, koji je istakao značaj podrške i saradnje svih institucija.

Veliku pažnju posetilaca i medija privukao je dolazak Ivane Sert, velike medijske zvezde u Turskoj našeg porekla, koja je pre dve godine u Ankari proglašena za zvaničnog promotera Beograda u Turskoj.

Kao autor i voditelj brojnih emisija na televizijama u Turskoj i Azerbejdžanu, miljenik je publike sa turskog govornog područja i, sa oko tri miliona pratilaca na društvenim mrežama, osoba od velikog uticaja na teme turizma, stila života i putovanja.

Pošto je u 2024. godini planirana promotivna kampanja u saradnji sa influenserima iz Turske, štand Beograda bio je i mesto susreta sa poznatim influenserima za koje će u narednom periodu biti organizovano studijsko putovanje u našu zemlju.

Onlajn kampanja je, naveli su iz TOB, u prethodnom periodu dala izuzetno dobre rezultate budući da su priče i fotografije Beograda koje su do sada objavljivali influenseri dosegli milionske preglede i jedan su od najmoćnijih kanala promocije destinacije.

Kada je o sastancima reč, narednih dana biće održan sastanak sa Turističkom organizacijom Azerbejdžana na kome će se razgovarati o daljim koracima u otvaranju ovog tržišta, novog za Beograd i Srbiju.