3. mart 2024 21:23

Predstavljen indeks reputacije, 52 odsto prihoda firme se objašnjava njenom reputacijom

Izvor: TANJUG

Foto: FOTO TANJUG/JADRANKA ILIĆ

KOPAONIK - Na Kopaonik biznis forumu danas je predstavljen indeks korporativne reputacije, KBF INCORE, koji predstavlja poseban način merenja reputacije kompanija iz više različitih oblasti, a koliko je on važan pokazuje činjenica da oko 52 odsto prihoda kompanije može da se objasni njenom reputacijom - incore.

Predstavljajući indeks, konsultant i metodolog u ''Ninamedia Research'' Miloš Bešić je pojasnio da ovaj indeks pomaže da se sazna zašto je reputacija odnosno ocena neke kompanije niska ili visoka, a indeks kompanijama pomaže da se uporede sa ostalima iz svog sektora i vide gde se one nalaze u svojoj branši.

Predstavljeno istraživanje obuhvatilo je nekoliko najvažnijih industrijskih grana kao što su banke, osiguravajuće kuće, trgovački lanci, mesna industrija, naftna industrija, industrija hemije i kozmetike kao i industrija piva.

Istraživanjem je obuhvaćeno devet kriterijuma, među kojima su prepoznatljivost, poverenje, kompetitivnost, zadovoljstvo zaposlenih i korisnika.

Ispostavilo se da je prema kriterijumu prepoznatljivosti na prvom mestu mesna industrija, slede trgovački lanci, zatim industrija piva, dok su na četvrtom mestu banke.

Prema kriterijumu inovativnosti prednjače trgovački lanci dok je po zadovoljstvu korisnika industrija piva na prvom mestu.