30. maj 2024 15:04
Turistička organizacija Srbije: Uspešna promocija srpske turističke ponude u Kini
BEOGRAD - T uristička organizacija Srbije (TOS) predstavila je svoju turističku ponudu na Međunarodnom sajmu turizma ITB China u Šangaju, gde se okupilo više od 600 izlagača iz više od 80 zemalja.
Sajam je održan od 27. do 29. maja 2024. godine, TOS je svoju turističku ponudu prezentovala u okviru zajedničkog štanda Evrope, pružajući priliku da posetioci sajma otkriju sve lepote i mogućnosti koje Srbija nudi kao turistička destinacija.
Kako je saopšteno, osim TOS-a na Sajmu turizma u Kini prisustvovale i brojne domaće i regionalne turističke agencije koje u svojoj ponudi imaju Srbiju.
"Ovo je bila izuzetna prilika za umrežavanje i sklapanje novih poslovnih dogovora, kao i za promociju Srbije na jednom od najvećih tržišta na svetu", navode iz TOS-a.
Direktorka TOS-a Marija Labović se sastala sa predstavnicima najznačajnijih turističkih agencija u Kini, što je rezultiralo otvaranjem novih mogućnosti za saradnju i promociju Srbije.
Nastup TOS-a u Kini, kako je najavljeno, završiće se potpisivanjem memoranduma o razumevanju sa kompanijom Tongcheng, koja je lider na tržištu kineske onlajn turističke industrije.
Ovaj sporazum će omogućiti još veću vidljivost Srbije na kineskom tržištu i doprineti povećanju broja kineskih turista u našoj zemlji.
U TOS naglašavaju da će nastaviti sa promotivnim aktivnostima i u narednom periodu, sa ciljem da Srbija postane još prepoznatljivija i privlačnija turistička destinacija na svetskom tržištu.