16. maj 2023 15:49
Izdavačka kuća "Klett" dobitnik je nacionalne nagrade "Đorđe Vajfert"
podeli vest
BEOGRAD – Beogradska izdavačka kuća “Klett” dobitnik je ovogodišnje Nacionalne nagrade za društveno odgovorno poslovanje "Đorđe Vajfert", koju tradicionalno dodeljuje Privredna komora Srbije, saopštila je direkcija tog izdavaštva.
U kategoriji srednjih preduzeća, kuća “Klett” osvojila je treće mesto i to za uveliko poznat i priznat projekat “Čitalački maraton”, koji uspešno organizuje sedmi put zaredom.
U pitanju je Konkurs za najbolji neobjavljeni roman autora koji se obraćaju deci i omladini.
Kako navode iz ove kuće, realizacijom tog projekta, Izdavačka kuća “Klett” je odabrana u one kompanije koje se u svom poslovanju “ističu po principima društvene odgovornosti i na etičan, transparentan i održiv način vode brigu o zaposlenima, njihovim porodicama, ekologiji i zajednici u kojoj posluju”.
Podsetimo, društveno odgovorna akcija “Čitalački maraton” pokrenuta je 2017. godine sa ciljem da neguje ljubav prema čitanju, ali i afirmiše domaće autore da tinejdžerima ponude kvalitetnu pisanu reč, poštujući kulturu i tradiciju kroz obradu savremenih tema, dopadljivih učenicima osnovnih škola.
Čitalački maraton, osim što razvija čitalačke navike i kompetencije učenika, podstiče i kognitivni razvoj, vršnjačku interakciju, ljubav prema čitanju, razvoj govornih veština, kritičko mišljenje i razvoj estetske osetljivosti, naglasili su iz “Kletta”.
U zvaničnom saopštenju iz direkcije izdavaštva su obavestili i to da, koliko su nastavnici i učenici sa oduševljenjem prihvatili ovu aktivnost, najbolje govori podatak da je dosad u osnovnim školama Srbije otvoreno više od 2.500 Čitalačkih klubova sa blizu 25.000 učenika, kojima je na poklon podeljeno oko 45.000 primeraka prvonagrađenih romana.
Iz “Kletta” podsećaju da je važnost ove društveno-odgovorne akcije prepoznalo i Ministarstvo prosvete Srbije, koje od samog početka pruza podršku Čitalačkom maratonu.
Privredna komora Srbije Nacionalnu nagradu za društveno odgovorno poslovanje dodeljuje od 2007. godine, sa ciljem da afirmiše vrednosti društveno odgovornog poslovanja i širenje svesti da nije dovoljno raditi samo u ekonomskim okvirima, već treba posvetiti pažnju i lokalnoj zajednici, zaštiti životne sredine, zadovoljstvu i bezbednosti zaposlenih, kao i socijalnim pitanjima.