23. oktobar 2024 10:18

Vesić u Ljubljani promovisao udžbenik Digitalni politički marketing

Izvor: TANJUG

Foto: Tanjug video

LJUBLJANA - Ministar saobraćaja, građevinarstva i infrasturkture Goran Vesić promovisao je danas svoj udžbenik "Digitalni politički marketing" na Univerzitetu u Ljubljani i održao prvo predavanje studentima o sve značajnijoj ulozi društvenih mreža u politici i u izbornim kampanjama.

Vesić, kao prvi političar u Srbiji koji je otvorio nalog na Tik toku i jedan od najaktivnijih ministara na društvenim mrežama, preneo je studentima koliko je u 21. veku važno prisustvo političara na društvenim mrežama, jer ono ne samo da im omogućava promociju svojih stavova, već im pruža priliku za dvosmernu komunikaciju - da čuju sugestije, primedbe, ali i kritike korisnika.

U punoj sali Univerziteta u Ljubljani, Vesić je studentima govorio o predstavljanju na mrežama, na čemu se bazira i njegova knjiga, ali im je približio i kampanje koje su prethodnih godina vodili predsednički kandidati u SAD, zemlji u kojoj je, praktično, i nastao politički marketing na društvenim mrežama.

Intext service Video

Izdavač knjige "Digitalni politički marketing" je engleska kuća "Pirson", a knjiga je objavljena na srpskom, slovenačkom i engleskom jeziku.

Vesić je za Tanjug rekao da je veoma srećan što mu se ukazala prilika da sa studentima danas razgovara o ovim temama i istakao važnost komunikacije političara i građana putem društvenih mreža.

"Nadam se da sam uspeo da im predstavim koliko će u budućnosti biti značajno korišćenje društvenih mreža. Živimo u eri društvenih mreža i život svih pojedinaca se, manje ili više, odvija na tim mrežama. Zbog toga je važno da oni koji se bave javnim poslom budu tu prisutni", kazao je on.

Vesić veruje da će knjiga pomoći mladima da razumeju digitalni politički marketing i njegove postulate.

"Nova izdanja će imati novine, jer je to oblast koja se vrlo brzo menja. Svaka godina donosi novine o kojima ćemo kasnije morati da se bavimo", naveo je Vesić.

On je najavio predavanja na temu digitalnog političkog marketinga i na Univerzitetu u Mariboru, ali i na Beogradskom Univerzitetu.

"Volim da predajem i pričam sa mladim ljudima. Veoma sam zadovoljan što mi se pružila prilika da se ovim bavim u svojoj političkoj karijeri i verujem da ću se još dugo time baviti, jer mi to zaista pričinjava zadovoljstvo. Nema lepšeg osećaja nego kada mladim ljudima prenosite svoje znanje i zbog toga mislim da je profesorski posao najbolji na svetu", istakao je Vesić.

U pisanju udžbenika Vesiću je mnogo pomogao profesor Univerziteta u Mariboru, Miha Marič, koautor "Digitalnog političkog marketinga".

Intext service Video

Za Tanjug navodi da je knjiga plod višegodišnjeg istraživanja u ovoj oblasti i iskustva koje Vesić, kao političar, ima u digitalnom marketingu.

"Ta knjiga na neki način može biti i udžbenik i putokaz, gradivo koje studentima omogućava da uče na dobrim praksama i greškama drugih", rekao je Marič.

Najveći adut knjige, kako dodaje, jeste objektivnost zasnovana na teoriji, kao i što se studije slučaja u ovoj knjizi temelje na iskustvu koje Vesić, kao političar, ima na društvenim mrežama.

Na pitanje kakav je Vesić za saradnju, Marič kaže da je izazovno raditi sa njim jer ima neverovatnu energiju.

"Mislim da je ta knjiga samo početak neke dugogodišne saradnje koju ćemo imati u budućnosti. Uključivaćemo druge političare, kao i iskustva drugih zemalja", kaže Marič.

Koautor udžbenika "Digitalnog političkog marketinga" je i profesor na Univerzitetu u Mariboru Goran Arsenijević.