12. mart 2024 22:20

Slavica Đukić Dejanović: Školovanje dece koja idu u ''Ribnikar'' neće biti ugroženo

Izvor: TANJUG

podeli vest

Slavica Đukić Dejanović: Školovanje dece koja idu u ''Ribnikar'' neće biti ugroženo

Foto: TANJUG/VLADIMIR ŠPORČIĆ

BEOGRAD - Ministarka prosvete Slavica Đukić Dejanović izjavila je da bi do 15. marta trebalo da se zna ko će tačno činiti Radnu grupu koja će raditi na idejnom rešenju za izgradnju Memorijalnog centra u okviru Osnove škole "Vladislav Ribnikar" i poručila roditeljima koji su večeras održali skup ispred te škole da školovanje njihove dece neće biti ugroženo.

Ministarka je navela za RTS da je strah roditelja dece koja idu u Osnovnu školu ''Vladislav Ribnikar'' da će ona možda biti ukinuta, potpuno neosnovan.

"Ono što ćemo sigurno učiniti to je da ćemo morati da stvorimo potpuno bezbedne uslove da se rekonstruiše i onaj deo škole gde će deca ići u svoje razrede, učiti, sticati znanja. Roditeljima će biti ovo potpuno objašnjeno da je nama cilj da škola ‘Vladislav Ribnikar‘ i dalje bude uzorna, ogledna škola, da deca idu u tu školu", rekla je Đukić Dejanović.

Napominje da roditelje želi da uveri da nikom u Vladi Srbije nikada nije palo na pamet da se škola zatvara.

"Kakve smo sve predloge čuli i šta su sve bile ideje - to je jedna stvar, ali kao što imamo obavezu da mesto tuge bude zaista jedan memorijalni centar sa jasnim porukama, tako imamo obavezu i prema deci koja idu u školu i koja treba da stiču svoja znanja i da se raduju u životu i školskom životu da obezbedimo i to", navela je ona.

Roditelji dece koja pohađaju Osnovnu školu ''Vladislav Ribnikar'' održali su večeras ispred te škole skup podrške ideji izgradnje Memorijalnog centra, ali su zatražili i da deo škole u kojem se nekada odvijala nastava bude funkcionalan za učenike.

Oni su ranije danas u saopštenju pozdravili odluku Vlade Srbije od 8. marta ove godine da se oformi Radna grupa za uspostavljanje Memorijalnog centra i saopštili da će toj grupi pružiti podršku u radu i pomoći joj, kako su naveli, da se u sagledavanjima mogućih rešenja uzmu u obzir i potrebe učenika škole.