Pojačan saobraćaj na putevima, putnička vozila na ulazu u zemlju čekaju od 30 do 60 minuta
22. decembar 06:23
16. oktobar 2023 20:10
podeli vest
BEOGRAD - Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić izjavio je danas da je ova Gradska uprava za nešto više od godinu dana donela veći broj socijalnih mera nego bilo koja druga u poslednjih 40 godina.
Gradonačelnik je rekao i da je urađeno i otvoreno više infrastrukturnih radova na beogradskim ulicama nego u poslednjih 10 godina.
''To su činjenične stvari. Kad bih ponovo došao na mesto gradonačelnika, ne postoji nijedna odluka koju bih promenio ili za koju smatram da je doneta, a da nije bila na mestu. Bio bih možda operativniji ili bih na drugačiji način došao do nekih rešenja. Ali mislim da ne postoji nijedna loša odluka koju smo doneli'', rekao je Šapić za RTS.
Dodao je da se u Beogradu nikada do sada nije radila rekonstrukcija toliko ulica, a akcenat je na proširenju saobraćajnica i obezbeđivanju nezavisnog protoka javnog prevoza.
''Proširuju se ulice, to je urađeno s Višnjičkom, radi se i Smederevski put, kao i ulice u Novom Beogradu. Cilj je da se obezbede potpuno nezavisne trake za javni prevoz, kako bi ga građani više koristili jer infrastruktura ne može više da nam izdrži ovu količinu automobila, na desetine hiljada novih na godišnjem nivou'', naveo je Šapić, saopšteno je iz gradskog Sekretarijata za informisanje.
On je dodao da je Grad Beograd u poslednjih šest meseci doneo 15 jasnih mera za poboljšanje javnog prevoza, s ciljem da se vrati poverenje građana i da on postane civilizovan, pristojan i uslužan.
''U Beogradu je najveći problem bilo plaćanje karata, a u poslednja tri meseca dobili smo ogromno povećanje naplate što je rezultat novih mera i dramatičnog spuštanja cena. Novac će biti ponovo uložen u poboljšavanje sistema javnog prevoza, tako da ćemo u sledećih desetak dana raspisati nabavku za oko 300 autobusa na gas i od 20 do 25 tramvaja. Najavili smo i nabavku informativnih tabli, koje će suštinski da promene percepciju gradskog prevoza, jer će davati sve informacije o prevozu na stajalištima, što nema baš mnogo gradova u Evropi. Ovo je proces vraćanja poverenja građana u javni prevoz i to do momenta dok ne bude izgrađen metro, kada će postati sekundaran'', rekao je Šapić.
22. decembar 06:23
22. decembar 05:00
22. decembar 04:30
21. decembar 10:50
20. decembar 21:29
20. decembar 19:37
21. decembar 15:36
21. decembar 15:05
21. decembar 13:14
22. decembar 08:01
21. decembar 18:57
21. decembar 17:39
22. decembar 08:01
21. decembar 23:04
21. decembar 20:33
22. decembar 08:19
21. decembar 23:09
21. decembar 21:00
21. decembar 19:52
21. decembar 17:32
20. decembar 13:28
19. decembar 23:06
19. decembar 21:04
20. novembar 17:11
18. novembar 15:04
9. novembar 22:08
21. decembar 19:19
21. decembar 14:59
21. decembar 13:11