Nikola Rajaković: Ukidanjem moratorijuma na nuklearnu energiju otvara se novo poglavlje u Srbiji
29. novembar 11:46
8. novembar 2023 14:37
podeli vest
MENLO PARK - Kompanija Meta ažurirala je pravila korišćenja kako bi zabranila upotrebu svojih AI alata u reklamnim kampanjama koje su povezane sa izborima, politikom i društvenim pitanjima, saopštio je portparol firme iz kalifornijskog Menlo Parka.
Ograničenja vezana za veštačku inteligenciju (AI) će se primenjivati i na reklamne kampanje u nekim drugim oblastima, kao što su finansijske usluge, zdravstvo ili farmaceutska industrija, prenosi Si-En-En (CNN).
"Verujemo da će nam ovaj pristup omogućiti da bolje razumemo moguće rizike i izgradimo prave mere zaštite za korišćenje generativne veštačke inteligencije u oglasima koji se odnose na potencijalno osetljive teme", ističe se u saopštenju Mete.
Kako prenosi Teh kranč, Meta će od 2024. godine godine zahtevati od oglašivača koji objavljuju reklamu vezanu za politička i društvena pitanja na platformama, kao što su Fejsbuk i Instagram, da saopšte da li je njihova reklama kreirana uz pomoć AI.
29. novembar 11:46
29. novembar 11:31
29. novembar 11:25
29. novembar 11:23
28. novembar 20:08
28. novembar 17:09
28. novembar 14:16
29. novembar 11:27
29. novembar 11:44
29. novembar 10:43
29. novembar 10:41
29. novembar 10:40
29. novembar 11:18
28. novembar 15:27
28. novembar 15:01
20. novembar 17:11
18. novembar 15:04
9. novembar 22:08
29. novembar 11:51
29. novembar 10:30
29. novembar 10:08
29. novembar 11:59
29. novembar 11:22
29. novembar 11:04
28. novembar 21:23
28. novembar 08:46
27. novembar 12:31
27. novembar 09:20