26. septembar 2024 18:08
Manja Grčić na panelu o medijima u PKS:Vrlo teško spojiti tradiciju s novom energijom
podeli vest
BEOGRAD - Direktorka kompanije Tačno koja je vlasnik Tanjuga i suvlasnica televizije K1 Manja Grčić izjavila je danas da je u poslednje tri godine bilo vrlo teško spojiti tradiciju i brend koji postoji sa novom energijom, ali da je to bio veliki izazov za agenciju Tanjug.
Ona je u Privrednoj komori Srbije na panelu "Šta (i kako) ćemo gledati u 2025. (Content, Context & Concepts)" organizovanom u okviru 10. Regionalne konferencije o trendovima u telekomunikacijama i medijima "DIGITAL 2024" rekla da je Tanjug danas mnogo produktivniji u odnosu na ono što je bio pre pet ili šest godina odnosno do pre tri godine.
"Mi danas imamo mnogo više ljudi, imamo televiziju koja proizvodi 24- časovni program, ali i produkciju video sadržaja. To se vidi, jer bez Tanjuga ne postoje informativne redakcije u Srbiji odnosno ne postoje informativni programi, a to je za nas najveća čast", rekla je Grčićeva.
Ona je naglasila da Tanjug ima i velike planove za budućnost.
Dodala je i da se ne slaže sa iznetim komentarima da televizija kao medij stagnira poslednjih 10 godina i da ona sa iskustvom od 20 godina na raznim televizijama, misli da je situacija danas mnogo drugačija kada su u pitanju želje gledalaca.
"Vi danas da bi napravili sadržaje koji će da privuku publiku, morate i drugačije da ih pravite. Danas se ljudi ne informišu putem medija ili putem televizije, ne čeka se dnevnik u pola osam da se čuje šta se desilo. Danas gledaoci hoće da vide nekoga ispred ekrana koji će da im kaže ono što i oni misle", rekla je Grčićeva.
Prema njenim rečima danas moraju da se grade ljudi koji imaju mišljenje, koji imaju stav, što nije bio slučaj pre 10, 15, ili 20 godina.
"Mislim da danas televizija više nije toliko pasivna odnosno da gledanje nije više pasivno, već da ljudi hoće da imaju neku interakciju i žele da se osete delom programa koji se emituje. Tako da u tom smislu mislim da televizija ne stagnira" rekla je Grčićeva.
Ona je kazala i da je mnogo teško promeniti neke navike koje postoje u menadžmentu u pozicijama na televiziji.
Prema njenim rečima, najveći izazovi su ukoliko preuzimate televiziju koja je postojala i bila uspešna, jer su tada, kako je naglasila, svi reflektori usmereni na vas u smislu šta ćete da uradite.
"Nekako, kad počinjete iz početka onda sve možete tiho i polako da sastavljate i da negde dozvolite sebi i neke greške, a kad ste na velikoj nacionalnoj televiziji te greške vas koštaju mnogo", rekla je ona.
Galerija
Navela je i da se Tanjug trudi da izađe sa malo drugačijim sadržajem od onoga što je na drugim televizijama i misli da je u tome uspeo.
"Nama je mnogo važno i da su lica koja se obraćaju građanima, svesni odgovornosti koju nose samim paljenjem crvenog svetla na kameri", naglasila je Grčićeva.
Konferencija "DIGITAL 2024" održava se od 2014. i na jednom mestu okuplja tržišne lidere, poznavaoce telekomunikacija i svih medija, kao i čelne ljude institucija koje pokreću privredu.
Na ovogodišnjoj 10. konferenciji "DIGITAL 2024" kroz pet panel diskusija se govorilo kako izgleda i kako će izgledati svet medija, telekomunikacija i digitalnih trendova.
Dodeljene su i nagrade "Digital Awards" najboljima iz oblasti medija, telekomunikacija, marketinga, PR-a, ICT industrije i digitalnih inovacija.
Na panelu "Šta (i kako) ćemo gledati u 2025. (Content, Context & Concepts)" pored Grčićeve učestvovali su i predstavnici televizije Una Aleksandar Radoš, Radio-televizije Vojvodine Goran Karadžić, kompanije Telekom Srbija Aleksandra Martinović i ispred Ipsosa Dejan Radosavljević.