8. oktobar 2024 13:14

EPS od novembra daje popust od 30 dinara za plaćanja preko portala i aplikacije

Izvor: TANJUG

podeli vest

EPS od novembra daje popust od 30 dinara za plaćanja preko portala i aplikacije

Foto: Tanjug/video, ilustracija

BEOGRAD  - Izvršni direktor za snabdevanje u Elektroprivredi Srbije Aleksandar Bjeličić izjavio je danas da broj korisnika portala i aplikacije "EPS Uvid u račun" iznosi 615.000, a da će Elektroprivreda Srbije tim korisnicima od 1. novembra ove godine do 31. oktobra 2025. davati popust od 30 dinara.

Bjeličić je istakao da od 1. novembra počinje sukcesivan prestanak

blagajničkog rada u poslovnicama EPS-a i da je ova odluka bila sasvim

očekivana, jer svega 13 odsto građana plaća račune na blagajnama EPS, a čak 87 odsto račune za električnu energiju plaća preko portala "Uvid u račun", poslovnih banaka i Pošte Srbije.

Od 1. novembra do 1. februara naredne godine radiće samo blagajne koje imaju najveći broj transakcija i koje se nalaze u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu i Kraljevu, saopštila je Elektropirvreda Srbije.

"Na šalterima, kao i do sada, građani mogu da dobiju informacije o

računima, ugovorima, da podnesu prigovore, reklamacije i da dobiju ostale

informacije. Oni koji nisu vični informacionim tehnologijama, prvenstveno

stariji sugrađani, moći će da plate račune, kao i sve svoje druge račune, na

šalterima pošta, banaka i ostalih platnih institucija. Banka Poštanska

štedionica je ponudila proviziju od 30 dinara građanima koji plaćaju EPS-

ove račune na njihovim šalterima, za iznose do 6.000 dinara", rekao je

Bjeličić.

On je podsetio da EPS odobrava i popust od pet odsto za redovno plaćanje računa koji koristi 65 odsto građana, a svi kupci mogu i da se opredele za elektronski račun i ostvare dodatni popust od 50 dinara.

Kada je reč o reklamacijama u Novom Sadu, Bjeličić je objasnio da nijedan građanin neće biti oštećen.

"Broj reklamacija iznosi samo 0,4 odsto u odnosu na ukupan broj faktura koje smo izdali na nivou Srbije. U Novom Sadu bilo je oko 5.800 reklamacija. Do sada je obrađeno više od polovine ukupnog broja reklamacija i više od pola bilo je neopravdano. Mnogi su već dobili korigovane račune. Važno je ponoviti da će svima biti odgovoreno na reklamaciju i nijedan kupac neće biti oštećen", rekao je Bjeličić.