Ristić otvorio izložbu posvećenu obeležavanju 80 godina rada lista "Jedinstvo"
20. decembar 19:17
9. septembar 2023 10:59
podeli vest
BEOGRAD - Ministar građevinarstva Goran Vesić izjavio je danas Tanjugu, povodom najava iz Er Srbije da će praviti hangar za održavanje aviona (MRO) na aerodromu u Beogradu, pokrenuti ugostiteljske delatnosti, ali i sopstveni kargo i hendling servis, da je svaka konkurencija dobrodošla.
Vesić je podsetio da je ranije izrazio nezadovoljstvo, kao i Er Srbija, radom kompanije Vansi tokom leta, koja je koncesionar beogradskog aerodroma.
"Er Srbija je vlasnik zemaljskog operatera GAS (Ground airport service) koji je letos aktiviran kako bi se prevazišli problemi u funkcionisanju aerodroma koje kompanija Vansi nije umela da reši. Zbog toga smo u avgustu doneli odluku da omogućimo da još tri zemljska operatera mogu da rade na aerodromu Nikola Tesla", naveo je Vesić.
Kaže da Ministarstvo gradjevinarstva, saobraćaja i infrastrukture priprema izveštaj o svemu što se događalo tokom leta na beogradskom aerodromu, koji će biti poslat vladi.
"Jednostavno, ponašanje koncesionara tokom leta mora da dobije svoju zvaničnu ocenu, jer aerodrom pripada Srbiji, a koncesionar samo upravlja njime", naglasio je Vesić u izjavi za Tanjug.
Generalni direktor Er Srbije Jirži Marek izjavio je ranije da srpska avio-kompanija želi da napravi, zajedno sa partnerom "Turkish Technic", hangar za održavanje aviona (MRO-Maintenance, reparations and operations) na aerodromu u Beogradu.
"Prema sporazumu o zajedničkom ulaganju sa partnerom specijalizovanim za održavanje aviona (Turkish Technic), želimo da napravimo hangar za MRO na aerodromu u Beogradu. Želimo i da ponovo pokrenemo ugostiteljsku delatnost. Nezadovoljni smo proizvodom kompanije sa kojom imamo ugovor na dve godine, a ona je jedini dobavljač. Takođe razmišljamo o sopstvenom kargo i hendling servisu", rekao je Marek za poljski avio-portal "Rynek Lotniczy".
Kako je naveo Marek, održavanje aviona i "ketering graund hendling" su danas najveći problemi Er Srbije, a autsorsing ovih delatnosti proteklih 10 godina očigledno nije doneo željene rezultate.
20. decembar 12:57
20. decembar 12:45
20. decembar 12:06
20. decembar 15:48
20. decembar 15:30
20. decembar 15:11
20. decembar 19:00
20. decembar 18:40
20. decembar 18:28
20. decembar 17:30
20. decembar 16:37
20. decembar 16:16
20. decembar 11:25
20. decembar 13:28
19. decembar 23:06
19. decembar 21:04
20. novembar 17:11
18. novembar 15:04
9. novembar 22:08
20. decembar 18:57
20. decembar 18:12
20. decembar 14:48
20. decembar 14:02
19. decembar 18:49
19. decembar 06:30
19. decembar 17:39
19. decembar 14:48
18. decembar 23:33