Miloš Vučević: Mora da postoji politička odgovornost zbog tragedije u Novom Sadu, odluku doneti hladne glave
3. novembar 12:32
7. februar 2024 14:59
podeli vest
BEOGRAD - Osnivač brenda VODAVODA i Gorki list Vojin Đorđević izjavio je danas da je prirodno mineralna arteška voda iz srca Srbije dostupna na 17 zahtevnih tržišta u svetu, kao i da je u 2023. potpisan ugovor o izvozu i distribuciji u Kinu koja je najbrže rastuće potrošačko tržište.
Đorđević ističe da poznati brend VODAVODA osvaja svet, kao i da su povećanjem proizvodnog kapaciteta i značajnom investicijom od 2,4 miliona evra stvorili optimalne uslove za osvajanje novih tržišta.
Kompanija je godinu za nama završila otvaranjem nove proizvodne linije u Domu vode u Banji Vrujci.
"Otvaranje nove linije predstavlja jedan od najvažnijih dana od osnivanja VODAVODE. Radi se o liniji najsavremenije tehnološke generacije i posebno mi je zadovoljstvo da smo je zvanično pustili u rad skupa sa ministrom sporta, gospodinom Gajićem. Povećanjem proizvodnog kapaciteta i značajnom investicijom od 2,4 miliona evra stvorili smo optimalne uslove za osvajanje novih tržišta. Istovremeno, proširenje delatnosti donosi i pozitivan uticaj na lokalnu zajednicu i povećanje broja zaposlenih", rekao je Đorđević.
Kako kaže, taj ključni korak ne samo da odražava našu posvećenost strateškom rastu, već i postavlja temelje za kontinuirano širenje poslovanja, jer je VODAVODA proširila svoje kapacitete i sve veće potrebe vrlo zahtevnog stranog tržišta biće zadovoljene.
"Naše ambicije i unapređeni nivo poslovanja nam omogućavaju da, ne samo održimo, već i na viši nivo podignemo našu prednost da se radi o potpuno prirodnoj mineralnoj vodi, pružajući nam mogućnost za otvaranje novih tržišta u skladu s našom dugoročnom vizijom i ciljevima", istakao je Đorđević.
Naveo je da su u godini za nama ispunili očekivanja i da je 2023. za brendove kompanije bila uspešna, kao i da su zadovoljni tržišnom pozicijom.
"Posvećenost kvalitetu, inovacijama i pažljivom odgovoru na potrebe potrošača, ima veliki uticaj na uspeh naših brendova na tržištu. Gorki List je održao stabilnu lidersku poziciju u svojoj kategoriji, VODAVODA beleži kontinuirani rast trzišnog učešća, dok je VODAVODA Vodica najprodavanija voda za decu u Srbiji. Ova pozitivna dinamika ne samo da potvrđuje poverenje potrošača već i pruža osnovu za dalji rast i razvoj", rekao je Đorđević.
Ističe da su ključni preduslovi za ulazak u pregovore sa stranim partnerima su vrhunski kvalitet, prefinjeni dizajn pakovanja i izgradnja snažnih partnerskih odnosa, što su parametri kojim se VODAVODA može pohvaliti i po čemu se izdvaja u svetu.
Kako je rekao, pouzdani i motivisani partneri koji dele iste vrednosti i ciljeve su od velikog značaja za uspostavljanje održivog međunarodnog poslovanja.
Naveo je da je potpisivanje ugovor o izvozu i distribuciji u Narodnu Republiku Kinu veliko priznanje, jer je poznato da je malo stranih proizvođača dobilo dozvolu za uvoz prirodno mineralne vode.
"VODAVODA se tako pridružila globalnim liderima premijum voda u Kini, poput Fijia, Eviana i Vitela. Verujem da ćemo ostvariti viziju kojom smo vođeni, a to je dugoročni uspeh i prisustvo VODAVODE na globalnom nivou", rekao je Đorđević.
Kada je reč o istraživanju koje su vodili naučnici sa Univerziteta Kolumbija o flaširanoj vodi i plastičnim česticama koje je uzburkalo javnost, Đorđević kaže da je
VODAVODA apsolutno prirodan proizvod koji se, kako je dat od prirode, flašira bez bilo kakve prerade i filtriranja.
"Tačnije, VODAVODA ne koristi filtere za preradu a upravo su filteri glavni izvor mikročestica. U skladu sa prirodnim svojstvima VODAVODE, opredeljenje za budućnost je još od ranije bilo da to bude staklena ambalaža koju već uveliko koristimo kao i neke druge vrste ambalaža, ali to zahteva promene u tom sektoru na svetskom nivou jer je tehnološki praktično nemoguće, usamljeno i izolovano od ostalih svetskih brendova, preći na druge vidove pakovanja", rekao je on.
TIME magazin je na tu temu objavio članak još 2019. godine, dodao je Đorđević.
"I inače, postoje različita mišljenja o prisustvu mikročestica generalno u okruženju. Naši tehnolozi prate nauku kao i reakcije ostalih poznatih svetskih brendova, koji isto kao i mi, po tradiciji koriste PET ambalažu", rekao je Đorđević i naglasio da je PET ambalaža u kojoj se nalazi VODAVODA napravljena od najkvalitetnijih trenutno dostupnih materijala.
I kao najvažnije, VODAVODA ne koristi filtriranje i ne prerađuje se, naglasio je on.
Gorki list je lider svoje kategorije na tržištu, a Đorđević ističe da višedecenijski uspeh prate izazovi koji zahtevaju stalnu prilagodljivost i posvećenost koje je moguće savladati kroz aktivno vođenje, inovacije i dugoročno planiranje.
"Gorki list je brend koji neguje tradiciju i stoga je važno da se održi ravnoteža između očuvanja tradicionalnih vrednosti i usklađivanja sa promenama koje zahtevaju fleksibilnost i brzu reakciju. Jedan od izazova za Gorki list je kako udvostručiti proizvodnju lekovitog bilja koje je njegova osnova, odnosno, nije nimalo lako udvostručiti prikupljanje lekovitog bilja. Radi se o 27 biljaka i postizanje potrebnih količina direktno uslovljava mogućnost Gorkog lista kao prirodnog proizvoda koji po kvalitetu nema alternativu, da zadovolji povećanu potražnju koja za njim postoji", naveo je on.
Naglasio je da ih liderska pozicija obavezuje da prate trendove i inspirišu ljude, obezbeđujući im jedinstven doživljaj.
"Primera radi, naša specijalna edicija Gorkić koja je u flašicama od jednog decilitra, ostvarila je veliki uspeh upravo zato jer je bila odgovor na iskazane želje potrošača. Gorki list je uvek iznova inovativan, ali bez kompromisa u pogledu tradicije i kvaliteta", kaže Đorđević.
Na pitanje šta će biti najvažnije za poslovanje kompanije u 2024. i šta od ove godine očekuje, rekao je da je u fokusu razvoj postojećih inostranih, kao i osvajanje novih zahtevnih tržišta, praćen proširenjem kapaciteta kako bi se iskoristile nove prilike koje će otvoriti vrata novim mogućnostima i podstaći rast njihovih brendova u svetu.
"Izuzetno sam ponosan što je prirodni kvalitet VODAVODE i Gorkog lista prepoznat širom sveta jer, istovremeno, osvajanje stranog zahtevnog tržišta predstavlja izazov i pruža izuzetne mogućnosti za rast i širenje poslovanja. Posebnu pažnju u ovoj godini posvetili smo organizacionoj strukturi poslovanja koja podrazumeva izmene u vidu uvođenja šest internacionalnih sales menadžera koji će, uz ceo tim, biti zaduženi za ostvarenje značajnog uspeha na globalnoj poslovnoj sceni. Ova 2024. godina sa sobom nosi obećavajuće jednogodišnje ali i dugoročne izglede za uspeh i rast našeg poslovanja", zaključio je Đorđević.
2. novembar 19:47
2. novembar 19:09
2. novembar 17:04
2. novembar 15:39
3. novembar 12:16
3. novembar 10:31
2. novembar 16:04
3. novembar 11:25
3. novembar 08:37
3. novembar 08:20
3. novembar 07:40