RHMZ: Na severu Banata jaka magla uz smanjenu vidljivost ispod 100 metara
28. decembar 10:37
27. mart 2024 13:07
podeli vest
BEOGRAD - Osnivač kompanije Daktela David Hajek izjavio je danas za Tanjug da njihovi klijenti koriste automatizaciju u poslovnoj komunikaciji putem vojsbota i četbota, kao i da korišćenjem ovih kanala komunikacije kompanije mogu ostvariti značajne uštede.
Daktela je globalna tehnološka kompanija koja drugim kompanijama pruža sopstvena rešenja za komunikaciju sa korisnicima i upravljanje korisničkim iskustvom, kao i za komunikaciju unutar samih kompanija.
Hajek je istakao da se u veštačkoj inteligenciji nalazi moć, ali i budućnost.
Prošle godine, Hajek je otvorio filijalu i na teritoriji Srbije, a prema njegovim rečima, postoji dosta korisnika koji su zainteresovani za primenu veštačke inteligencije u svom poslovanju.
"Nikada ne možemo da znamo da li je tržište spremno i da li je pravo vreme, zato smo proširili posao da bismo videli kako ide i vrlo smo zadovoljni rezultatom koji smo ostvarili krajem godine. Imamo mnogo korisnika koji su vrlo zainteresovani za veštačku inteligenciju", rekao je Hajek u Privrednoj komori Srbije gde je održao predavanje na temu četbotova i naprednim tehnologijama.
Kako je naveo, ove godine žele da otvore i Daktela Adria kompaniju.
"Zato smo sada u potrazi za novim partnerima i novim klijentima, kako bismo proširili svoje poslovanje", kazao je Hajek.
Na pitanje da li je opravdan strah kod ljudi da će im veštačka inteligencija oduzeti posao, Hajek je rekao da svaka tehnologija ima pozitivnu i negativnu stranu.
"Pozitivna strana ogleda se u mogućnostima unapređivanja, a s druge strane imamo ljude koji vide samo loše. Potrebno je da imamo diskusije o ovome, ali kada pogledate istoriju, inovacije i tehnologije poboljšavaju naš život", rekao je Hajek.
Hajek je poručio da će to biti slučaj i sa veštačkom inteligencijom.
"Virtuelni asistenti će poboljšati naš život samo kada govorimo sa njima, kada im se obraćamo, ali moramo da pričamo i o opasnostima koje to donosi. Naše poslovanje i naše osoblje biće usmereni ka tome da prebrode sve te izazove koje donosi veštačka inteligencija, tako da sada radimo na tome", zaključio je Hajek.
Kompanija Daktela je globalni dobavljač CSaaS (Kontakt centar kao rešenje) softvera, a ideja za ovu inovaciju nastala je pre 20 godina kako bi se smanjili troškovi telekomunikacija.
Kada je reč o portfoliju proizvoda, oblast inteligentnih robota za ćaskanje, glasovnih robota i mailbota predstavljena je linijom proizvoda Daktela AI Agent.
Daktela Workforce Optimization pomaže u upravljanju saobraćajem u pozivnim centrima i drugim smenama.
Kompanija Daktel ima svoje filijale u Dubaiju, Velikoj Britaniji, Mađarskoj, Češkoj, Slovačkoj, Poljskoj, Sloveniji, Srbiji, Rumuniji i na Filipinima, a trenutno opslužuje više od 1.000 kompanija, vojnih institucija i vlada iz celog sveta.
28. decembar 10:37
28. decembar 09:29
28. decembar 09:19
28. decembar 08:37
28. decembar 09:00
27. decembar 18:33
27. decembar 17:57
27. decembar 17:43
28. decembar 09:59
28. decembar 09:30
28. decembar 07:58
27. decembar 23:22
27. decembar 21:51
27. decembar 18:56
27. decembar 16:49
20. decembar 13:28
19. decembar 23:06
19. decembar 21:04
20. novembar 17:11
18. novembar 15:04
9. novembar 22:08
28. decembar 10:34
28. decembar 09:46
27. decembar 20:19
28. decembar 06:18
27. decembar 14:51
27. decembar 11:09