Ministar Martinović pozvao na sastanak predstavnike udruženja stočara i mlekara
27. decembar 19:26
27. mart 2024 16:03
podeli vest
BEOGRAD - Kompaniji Dunav osiguranje dodeljeno je danas priznanje "Moj izbor"za 2024. u kategoriji "Osiguravajuća društva", a u konkurenciji od 1.000 domaćih proizvoda i brendova.
Član Izvršnog odbora Dunav osiguranja Miloš Milanović rekao je Tanjugu da je za tu kompaniju ovo priznanje koje dolazi od potrošača najvrednija potvrda svega za šta se oni zalažu.
"Zadovoljstvo korisnika je naš primarni cilj i okosnica vizije kompanije, što je i glavni razlog da smo toliko ponosni laureati nagrade Moj izbor", kazao je on.
Prema njegovim rečima, osvojiti nečije poverenje nije lako, a još je manje lako, kako je naglasio, to poverenje zadržati kroz višedecenijski rad.
"Nastojaćemo da opravdamo izbor potrošača Srbije i da ubuduće budemo uspešan sistem koji funkcioniše po najsavremenijim standardima, da se držimo stabilnosti i pouzdanosti, baš kao i ažurnosti i fleksibilnosti u radu i stručnosti zaposlenih", rekao je Milanović.
Galerija
Kako je istakao, kompanija Dunav osiguranje je lider na tržištu osiguranja u Srbiji sa najširom ponudom u vidu 180 usluga svih vrsta životnog i neživotnog osiguranja i da kvalitet svoje usluge garantuje i visokim stepenom dostupnosti koji se oslanja na mrežu 28 glavnih filijala i oko 600 prodajnih mesta u Srbiji.
"Trudimo se da se istaknemo kvalitetom naše ponude, povoljnim cenama, ali i da postignemo maksimalnu azurnost kada je u pitanju isplata nastalih šteta", rekao je Milanović.
On je dodao i da Dunav osiguranje gotovo da nema neisplaćenih likvidiranih šteta, odnosno kako ističe, one su manje od 0,3 odsto.
"Kao osiguravajuća kuća, bilo da se naša usluga odnosi na zdravlje, imovinu ili štetu na vozilu, u srži naše usluge imamo sigurnost. Zato je naša odgovornost da nađemo načine da budemo bolji, ponudimo više i da korisnike naših usluga gledamo pre svega kao prijatelje", rekao je Milanović.
On je podsetio i da je kompanija "Dunav osiguranje" prošle godine ponela titulu "Miljenik potrošača", a nagrađena je i za doprinos zajednici u kojoj posluje, odnosno dodeljeno joj je priznanje "Dobročinitelj".
Akcije "Moj izbor", "Miljenik potrošača" i "Dobročinitelj" organizuje je udruženje "Moja Srbija", u okviru kampanje "Najbolje u Srbiji", u saradnji sa Centrom potrošača Srbije i uz podršku Grada Beograda.
Kampanja "Najbolje u Srbiji" pokrenuta je sa ciljem podsticanja razvoja domaće proizvodnje i promocije najodgovornijih kompanija, organizacija i pojedinaca u našoj zemlji.
27. decembar 19:26
27. decembar 19:16
27. decembar 18:51
27. decembar 18:33
27. decembar 17:57
27. decembar 17:43
27. decembar 19:36
27. decembar 16:57
27. decembar 13:45
27. decembar 21:51
27. decembar 18:56
27. decembar 16:49
27. decembar 11:35
20. decembar 13:28
19. decembar 23:06
19. decembar 21:04
20. novembar 17:11
18. novembar 15:04
9. novembar 22:08
27. decembar 20:19
27. decembar 19:28
27. decembar 17:37
27. decembar 14:51
27. decembar 11:09
27. decembar 09:49