25. april 2024 09:10

Mobi Banka od 24. maja zvanično postaje Yettel Bank

Izvor: TANJUG

podeli vest

Mobi Banka od 24. maja zvanično postaje Yettel Bank

Foto: Tanjug/video

BEOGRAD - Mobi Banka, prva digitalna banka u Srbiji, od 24. maja ove godine zvanično postaje Yettel Bank, najavio je predsednik Izvršnog odbora Mobi Banke Aleksandar Bogdanović.

On je na predstavljanju novog brenda i mobilne aplikacije kazao da se trenutno rade intenzivne pripreme kako bi Mobi Banka zvanično 24. maja postala Yettel banka, kada će se i zvanično registrovati u Agenciji za privredne registre (APR).

Bogdanović je naglasio da se ova velika transformacija ostvaruje zahvaljujući dodatnom kapitalu od 33 miliona evra koje PPF Grupa obezbeđuje banci u započetom petogodišnjem investicionom ciklusu.

"Siguran sam da ne postoji bolji način da proslavimo 10 godina postojanja. Naš novi brend i nova aplikacija koju puštamo između 3. i 10. juna pružiće korisnicima ono što i zaslužuju, a to je najbolje korisničko iskustvo. Kreiranjem sinergije između bankarskog i telekomunikacionog sektora stvorili smo veliki potencijal da kroz primer dobre prakse proširimo naš model poslovanja", rekao je on.

Predsednik Izvršnog odbora Mobi Banke, zahvalio je PPF grupi koja je prepoznala potencijal Mobi Banke, kao i Narodnoj banci Srbije (NBS), čija je vizija i motivacija stvorila stimulativno okruženje, bez koga, kako je naglasio, njihov cilj ne bi bio ostvariv.

Bogdanović je objasnio da će "Yettel Bank aplikacija", stvorena na temeljima inovacija, biti predstavljena kroz tri faze, pa tako tokom prve faze, od početka juna, korisnike očekuje postepeno upoznavanje sa delom novih funkcionalnosti u toj mobilnoj aplikaciji, uz istovremenu dostupnost postojeće aplikacije.

Takav pristup, kako kaže, obezbediće dovoljno vremena za adaptaciju na novitete, od kojih je veoma značajno biometrijsko logovanje kao najsavremeniji sigurnosni standard koji podiže nivo bezbednosti.

"U ovoj fazi biće omogućene i brojne druge funkcionalnosti koje će korisničko iskustvo učiniti još prijatnijim, poput tamnog i svetlog režima i pametnog pregleda aktivnih proizvoda na početnoj stranici aplikacije", rekao je Bogdanović.

Kako je istakao, druga faza očekuje se tokom leta i od tog trenutka korisnicima će biti dostupna samo nova "Yettel Bank mobilna aplikacija".

"Pored svih postojećih funkcionalnosti u savremenom dizajnu i u skladu sa inovativnim softverskim rešenjima, ova faza će obuhvatati i eksterna plaćanja na broj mobilnog telefona (opcija Prenesi)", rekao je Bogdanović.

Prema njegovim rečima, do kraja godine biće realizovana i poslednja faza transformacije u kojoj će biti dostupna finalna verzija aplikacije.

Bogdanović je naglasio i da je zadatka banke da svojim klijentima pruži "sjajne" pogodnosti po fer uslovima i da ih ne zbunjuje, odnosno da im vrlo jasno i transparentno objasni da nema sitnih slova, da su jednake i fiksne kamatne stope, kao i da se rizici ne prenose na na klijente.

On je kazao i da postojeći klijenti Mobi Banke ne treba da brinu što ta banka postaje Yettel Banka, naglašavajući da su klijenti veoma zadovoljni dosadašnjim radom banke.

"Klijenti su nam čak rekli, nemojte da menjate ništa, nama je ovo u redu. Ali ne, mi ćemo menjati, zato što je ono što donosimo još bolje. Bolja aplikacija, brža, stabilnija i mnogo adekvatnija za klijente", rekao je Bogdanović.

Generalni direktor Yettela u Srbiji Majk Mišel, kazao je na predstavljanju novog brenda i mobilne aplikacije, da je tokom protekle dve godine, od kada je lansiran Yettel brend, ta kompanija videla da deli viziju sa bankom i da želi da digitalni i bankarski svet učini jednostavnijim i lakšim.

"U Yettelu nudimo mobilne usluge, fiksne usluge za domaćinstva, mnoštvo sadržaja u našoj aplikaciji, a sada i finansijske usluge kroz Yettel Bank. Time razvijamo i zajedno nudimo korisnicima jedinstven ekosistem telekomunikacionih i bankarskih proizvoda i usluga na jednom mestu", rekao je Mišel.

Na predstavljanju nove aplikacije je najavljeno i da Mobi Banka nastavlja ekspanziju i dodatno proširenje tima koji već broji blizu 500 zaposlenih, a kako je istaknuto, posebnu pažnju zaslužuje značajno proširenje u IT timu i sektoru zaduženom za razvoj proizvoda, koji su porasli za više od 50 odsto u odnosu na prethodnu godinu.

Zahvaljujući takvom pojačanju, kako je rečeno, ova banka započinje novo poglavlje i to uz proslavu desetogodišnjice doslednosti digitalnoj orijentaciji uz skoro 800.000 klijenata.

Naglašeno je i da će uz novu aplikaciju, jedinstvene ponude i transparentni pristup, Yettel Bank biti banka u pokretu u kojoj tehnologija dobija ljudsku stranu.

Mobi banka osnovana je 2014. kao prva digitalna banka u Beogradu pod imenom Telenor Banka Srbija. U oktobru 2019. menja ime u Mobi Banka prelaskom u vlasništvo međunarodne investicione češke PPF Grupe osnovane 1991, a koja trenutno posluje u 25 zemalja širom Evrope, Severne Amerike i Azije, u oblasti telekomunikacija, medija, finansijskih usluga i e-trgovine i koja upravlja sredstvima od 40 milijardi evra.