10. novembar 2023 14:16

Turistička organizacija Beograda učestvuje na najvećem sajmu turizma u Grčkoj

Izvor: TANJUG

podeli vest

Turistička organizacija Beograda učestvuje na najvećem sajmu turizma u Grčkoj

Foto: TANJUG/BILJANA RADEKA ŠEPAROVIĆ

SOLUN - Turistička organizacija Beograda, zajedno sa Turističkom organizacijom Srbije, Niša i Sokobanje, kao i Privrednom komorom Srbije i hotelom "Gorski", učestvuje na 38. Međunarodnom sajmu turizma "Philoxenia HelExpo".

Sajam je otvoren danas, a do nedelje će biti održano oko 160 B2B sastanaka zakazanih sa većinom grčkim, turskim, bugarskim, kao i francuskim turističkim agencijama, turoperatorima, dok će se među sagovornicima naći i blogeri.

Koliko je značajno prisustvo na ovakvim sajmovima u Grčkoj pokazuje činjenica da je samo ove godine u Beogradu prenoćilo oko 70.000 državljana te zemlje, što je oko 20 odsto više nego 2022. godine.

Prezentacija Beograda fokusirana je na takozvane "city break" ili kraće boravke, dok se turističke organizacije iz unutrašnjosti naše zemlje predstavljaju sa dužim programima.

Direktor Turističke organizacije Beograda Miodrag Popović kaže za Tanjug da se svake godine mora biti bolji u prezentaciji i imati veći broj sastanaka.

"Ovo je jedan od sajmova na kojima tradicionalno učestvujemo i pozovemo naše prijatelje iz cele Srbije kako bi nam ponuda bila što uspešnija. Izgradnjom autoputeva, put kroz našu zemlju se značajno skratio pa se sada mnogo lakše stiže do svih delova Srbije zbog čega dolazi veliki broj Grka. Imaćemo oko 160 sastanaka u ova dva i po dana što je pokazuje da je interesovanje za Beograd veliko", kaže Popović i dodaje da je za naš glavni grad zainteresovan ceo svet, a posebno predstavnici šireg regiona kao što su Turska i Grčka.

Turistički profesionalci pokazali su interesovanje i za programe Turističke organizacije Sokobanja koja će na ovom sajmu imati skoro 30 B2B sastanaka.

Direktor Turističke organizacije Sokobanja Ljubinko Milenković kaže za Tanjug da akcenat u prezentaciji stavljaju na spa i velnes sadržaje, kao i programe u prirodi, naročito na Ozrenu i Rtnju, i takozvane aktivne odmore.

"Grci uglavnom putuju van letnjeg perioda, tokom jesenjih i zimskih meseci, kada su nama najpotrebniji. Ambijent u kom živimo je potpuno različit, a važno je i da je Grčka naša prijateljska zemlja", kaže Milenković koji dodaje da, posle izgradnje saobraćajne infrastrukture, turisti iz te zemlje mogu da stignu do Sokobanje za samo pet sati.

Na sajmu u Solunu predstavlja se i hotel "Gorski" u čijem je fokusu predstojeće otvaranje skijaške sezone.

"Sve je više gostiju iz Grčke kojima se nude aktivnosti i programi tokom cele godine, ne samo tokom zimske sezone", kaže direktor tog hotela Milorad Janković i dodaje da su za početak skijaške sezone spremili brojne pogodnosti.

Međunarodni sajam turizma u Solunu "Philoxenia HelExpo", okuplja više od 300 izlagača iz čitavog sveta, a traje do nedelje 12. novembra.