Mile Jandrić: Vesić nije životno ugrožen, pratimo njegovo zdravstveno stanje
24. novembar 12:30
22. novembar 2024 11:13
podeli vest
BEOGRAD - Društveno odgovorna kampanja "Dečji svet je veći od ekrana“ kompanije Telekom Srbija, kreirana u saradnji sa agencijom Ovation BBDO, dobitnik je titule "Kampanje sa svrhom 2024" u kategoriji Social.
Kompanija Telekom Srbija pokrenula je kampanju "Dečji svet je veći od ekrana" sa ciljem da skrene pažnju na moguće posledice preteranog i preranog izlaganja dece ekranima, kao i da pruži podršku roditeljima i javnosti o važnosti uravnoteženog korišćenja ekrana i digitalnih uređaja u ranom razvoju dece.
Projekat je prepoznat kao primer komunikacije sa jasnom svrhom, namenjen unapređenju dobrobiti dece, pojedinaca i društva u celini, saopštio je Telekom.
Galerija
Festival društveno odgovorne komunikacije "Kampanje sa svrhom" nagrađuje projekte koji koriste moć komunikacija kako bi se ukazalo na određeni društveni problem u vezi sa decom ili pojedincem i da bi se na njega skrenula pažnja javnosti i ponudila moguća rešenja, kao i na kampanje koje direktno utiču na poboljšanje uslova života dece i pojedinca u Srbiji.
Nagrade se dodeljuju jednom godišnje na Međunarodni dan deteta, 20. novembra.
U okviru projekta "Dečji svet je veći od ekrana", održane su četiri tribine u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.
Na njima su stručnjaci dr Ranko Rajović, master logoped Marijana Mirković i doc. dr Bojana Drljan podelili svoja dragocena znanja i praktične savete, podsećajući da dečji svet jeste i treba da ostane veći od ekrana.
23. novembar 14:32
23. novembar 12:48
23. novembar 11:03
24. novembar 11:32
24. novembar 10:23
24. novembar 09:00
24. novembar 12:20
24. novembar 08:22
23. novembar 20:02
21. novembar 17:35
21. novembar 15:18
21. novembar 13:03
20. novembar 22:13
20. novembar 17:11
18. novembar 15:04
9. novembar 22:08
24. novembar 10:38
22. novembar 22:52
22. novembar 16:01
22. novembar 18:26
22. novembar 19:08
22. novembar 17:54