Dejan Ristić: Za šest meseci ostvareni značajni rezultati u oblasti javnog informisanja
10. novembar 14:20
9. maj 2024 16:01
podeli vest
BEOGRAD - Na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu predstavljen je prvi srpski Pojmovnik marketinga i komunikacija, čiji autori su naveli da je napisan zbog uvođenja novih reči i termina u svakodnevni i poslovni srpski jezik, čije značenje, način upotrebe i pisanje nije dosledno i svima jednoznačno, saopštio je danas taj fakultet.
Autori Pojmovnika su profesori Katedre za marketing menadžment i odnose sa javnošću, a kourednik Pojmovnika i šef Katedre za marketing menadžment i odnose s javnošću FON-a Milica Kostić-Stanković ističe da je cilj bio da se postavi održiva terminološku osnova u nauci i struci marketinga i poslovne komunikacije.
"Pojmovnik sadrži 1.500 stručnih termina koje smo definisali i preveli sa engleskog ili na engleski jezik, u nameri da aktuelizujemo temu očuvanja i bogaćenja srpskog jezika i pokrenemo inicijativu za izradu sveobuhvatnog Leksikona marketinga i komunikacije u okviru srpskog govornog područja", rekla je ona.
Predsednik Matice srpske, Dragan Stanić istakao je da Pojmovnik u struci marketinga i komunikacije predstavlja značajan doprinos u domenu očuvanja srpskog jezika od sve većeg broja anglicizama koji se bez potrebe nameću.
"Verujem da će u budućnosti kroz saradnju stručnjaka za srpski jezik i kulturu Matice srpske i profesora marketinga sa ovog fakulteta biti nastavljena ova inicijativa i dodatno obogaćen Pojmovnik", rekao je Stanić.
FON u saopštenju podseća da je poslednji leksikon u oblasti Marketinga u našoj zemlji izdat 1977. godine.
10. novembar 14:20
10. novembar 14:03
10. novembar 13:55
9. novembar 16:56
9. novembar 15:56
9. novembar 11:14
9. novembar 11:07
10. novembar 13:54
10. novembar 12:37
10. novembar 11:51
10. novembar 13:57
10. novembar 13:39
10. novembar 13:23
6. novembar 13:06
5. novembar 15:30
5. novembar 11:35
4. novembar 14:19