18. septembar 2024 17:14

Momirović: Od same akcije važnije domaće kompanije koje su temelj maloprodaje

Izvor: TANJUG

podeli vest

Momirović: Od same akcije važnije domaće kompanije koje su temelj maloprodaje

Foto: TANJUG/NENAD MIHAJLOVIĆ

NOVI SAD - Ministar trgovine Tomislav Momirović obišao je maloprodajni objekat Univerexport u Novom Sadu u sklopu akcije „Najbolja cena“ i tom prilikom rekao da su od same akcije važnije domaće kompanije koje su temelj maloprodaje.

"Sjajno predstavljena ova akcija. Ono što je i važnije od same akcije je da imamo domaće kompanije koje šire svoje poslovanje i temelj su maloprodaje, a potrošač na kraju vidi samo trgovca. Ispod njih imamo jedan dugačak lanac koji moramo da čuvamo. Taj lanac mora da nastupa partnerski sa državom“, rekao je Momirović.

Ministar je dodao i da su u okviru akcije trgovine uspele da obezbede oko 30 odsto pojeftinjenja, a da je ovaj lanac otišao i korak dalje pa umesto 81 proizvoda u katalogu sniženih ima 95, te da može da se uštedi i do 20 hiljada dinara.

Kompletan sadržaj vesti dostupan je korisnicima Tanjugovih servisa