1. novembar 2024 12:17

Ministarstvo informisanja, RTS i RTV pokrenuli kampanju bezbednosti dece na internetu

Izvor: TANJUG

podeli vest

Ministarstvo informisanja, RTS i RTV pokrenuli kampanju bezbednosti dece na internetu

Foto: TANJUG/Ministarstvo informisanja i telekomunikacija/ Goran Zlatković

BEOGRAD - Ministarstvo informisanja i telekomunikacija, Radio-televizija Srbije i Radio-televizija Vojvodine potpisali su danas u Beogradu ugovor o preduzimanju preventivnih mera, promovisanju i emitovanju programskih sadržaja na Radio Beogradu i RTV-u kojim se označava početak zajedničke medijske kampanje sa ciljem osnaživanja bezbednosti dece na internetu.

Ugovore su potpisali ministar informisanja i telekomunikacija Dejan Ristić, generalni direktor Radio-televizije Srbije Dragan Bujošević i generalni direktor Radio-televizije Vojvodine Goran Karadžić.

Ministar Ristić rekao je da potpisivanje ugovora o saradnji sa javnim medijskim servisima predstavlja još jedan odlučan korak ka daljem podizanju svesti o važnosti obrazovanja i zaštiti bezbednosti dece na internetu.

"Naš Nacionalni kontakt centar za bezbednost dece na internetu osnovan je 2017. godine sa ciljem da osnaži i obogati znanje dece i roditelja u oblasti digitalne bezbednosti. Pored redovnih obrazovnih programa i radionica koje Centar organizuje širom Srbije, zahvaljujući javnim medijskim servisima krećemo u novu intenzivnu kampanju sa ciljem informisanja svih građana u vezi sa dobrobitima, odnosno opasnostima koje sa sobom nosi digitalno okruženje", izjavio je Ristić.

Direktorka tehnike Radio Beograda Zorana Bojišić rekla je da će potpisivanje ugovora omogućiti Radio Beogradu da učešćem u kampanji zaštite bezbednosti dece na internetu da svoj doprinos širenju svesti o toj izuzetno važnoj društvenoj oblasti.

"Ovo je prilika da naš zvuk dođe do mladih i njihovih roditelja, te da putem ove kampanje unapredimo bezbednost najmlađih", rekla je Bojišić.

Generalni direktor RTV-a Goran Karadžić istakao je da, ako postoji ranjiva grupa o kojoj moramo da brinemo, to su svakako deca.

"Ova kampanja biće još jedna u nizu aktivnosti RTV, organizovana sa ciljem brige o deci. Želim da naglasim da ćemo se potruditi da čitavu kampanju prevedemo, prilagodimo i emitujemo na svih 16 jezika na kojima se emituje naš program, a sve sa ciljem da informacije i znanja o toj izuzetno važnoj temi stignu do svih naših gledalaca i slušalaca", zaključio je Karadžić.