20. oktobar 2024 17:02

Tramp i Haris u borbi za latino glasove, reklame na španskom porasle za 25 odsto

Izvor: TANJUG

podeli vest

Tramp i Haris u borbi za latino glasove, reklame na španskom porasle za 25 odsto

Foto: AP Photo, File/Alex Brandon

VAŠINGTON - Kandidati republikanaca i demokrata na predsedničkim izborima u SAD, Donald Tramp i Kamala Haris bore se u završnici kampanje za glasove birača latinoameričkog porekla, a najveće povećanje broja oglasa na španskom jeziku beleži se u Arizoni i Nevadi koje imaju značajan broj takvih glasača, koji bi mogli da odluče rezultate izbora.

Tramp, koji je prethodno obećao da će sprovesti najveću deportaciju migranata u istoriji SAD, u reklamnoj kampanji pred izbore udvara se latino glasačima i koristi sasvim drugačiji narativ - uz optimističnu video montažu kako pleše uz muziku salse.

Kako je preneo Blumberg, kompilacija republikanskog kandidata u trajanju od 31 sekunde, u kojoj Tramp stisne pesnice uz privlačnu melodiju sa španskim tekstovima koji su prepravljeni da osude Kamalu Haris, pokazuje koliko se kampanje intenzivno dodvaraju Latinoamerikancima.

Kompletan sadržaj vesti dostupan je korisnicima Tanjugovih servisa