Papović: Standardi i kazne za bolju zaštitu potrošača

Svetski dan potrošača, 15. mart, u Srbiji se i ove godine dočekuje sa najvećim brojem žalbi na odeću, obuću, belu tehniku, mobilne telefone i telekomunikaciju, kaže predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS) Goran Papović i dodaje da su to podaci koji se godinama ne menjaju.

14 Mart 2019 16:24

BEOGRAD - Svetski dan potrošača, 15. mart, u Srbiji se i ove godine dočekuje sa najvećim brojem žalbi na odeću, obuću, belu tehniku, mobilne telefone i telekomunikaciju, kaže predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije (NOPS) Goran Papović i dodaje da su to podaci koji se godinama ne menjaju.

Kako bismo imali kvalitetnije proizvode, navodi Papović, potrebno je uvesti standarde koji će postati deo zakona i koji će zabraniti nekvalitetnu i nebezbednu robu na našem tržištu.


Foto Tanjug/O.Toskić, ilustracija

Kompletan sadržaj vesti dostupan je korisnicima Tanjugovih servisa

vrh strane