Sud u Prištini potvrdio oslobađajuću presudu Arsiću koji se teretio za navodni ratni zločin
13. novembar 21:45
20. januar 2023 17:20
podeli vest
LOS ANĐELES - Suosnivač striming platforme Netfliks Rid Hejstings najavio je da se povlači sa funkcije izvršnog direktora kompanije i ubuduće će obavljati funkciju predsednika upravnog odbora.
Hejstinga će na toj poziciji zameniti dugogodišnji partner i suosnivač Ted Sarandos i dosadašnji šef Gref Peters, prenosi Gardijan.
Promena stupa na snagu odmah, što predstavlja kulminaciju decenije planiranja sukcesije od strane odbora. Sarandos i Peters će ubuduće deliti titulu izvršnog direktora.
„U poslednje dve i po godine sve sam više delegirao upravljanje Netfliksom na njih“, rekao je Hejstings u saopštenju.
Napomenuo je da su se Sarandos i Peters nosili sa izazovima pandemije i preokretima u industriji striminga.
„Međutim, obojica su se snašla neverovatno dobro, zbog toga odbor i ja verujemo da je pravo vreme da me naslede“, dodaje Hejstings.
Hejstings je osnovao Netfliks (NETFLIX) 1997. godine promenivši za kratko vreme način gledanja filmova i emisija u bezbrojnim domaćinstvima, najpre svojim poslovanjem sa onlajn prodajom DVD-ja, a kasnije i uslugom striminga.
On je podneo ostavku paralelno s objavom poslovnog izveštaja za četvrti kvartal koji je pokazao da je broj pretplatnika uvećan za 7,66 miliona zahvaljujući uspehu serija “Hari i Megan” I “Sreda”.
U prvoj polovini prošle godine Netfliks je gubio pretplatnike, čiji se broj ponovo povećao od jula do decembra, ali slabije nego u prethodnim godinama. Na kraju prošle godine kompanija je imala 231 milion pretplatnika, za 4,5 odsto više nego krajem 2021. godine. Poslednja tri meseca prošle godine dobit kompanije je značajno pala u poređenju sa istim periodom 2021, sa 607 miliona na 55 miliona dolara.
"Godina 2022. bila je teška, s problematičnim početkom, ali boljim završetkom. Verujemo da smo zacrtali jasan put koji bi trebalo da nam pomogne da ponovo povećamo prihod", objavio je Netfliks u kvartalnom obraćanju deoničarima.
Kako bi podstakao rast, kompanija je u u novembru u 12 zemalja uvela jeftiniju opciju sa oglasima, a najavljene su mere koje bi trebalo da spreče deljenje lozinki.
13. novembar 21:45
13. novembar 21:41
13. novembar 19:33
13. novembar 19:12
13. novembar 15:18
13. novembar 14:14
13. novembar 13:57
13. novembar 13:11
13. novembar 19:56
13. novembar 19:46
13. novembar 18:45
13. novembar 18:28
13. novembar 20:47
13. novembar 20:04
13. novembar 12:33
13. novembar 12:05
13. novembar 09:13
12. novembar 14:54
12. novembar 14:00
13. novembar 11:05
12. novembar 06:20
11. novembar 20:33
13. novembar 07:01
12. novembar 15:02
12. novembar 14:52