Vučić: Sa Češkom imamo izuzetno dobre odnose; Evropa mora da razume promene u svetu i hrabrije donosi strateške odluke
6. novembar 14:43
1. februar 2024 10:57
podeli vest
BEOGRAD - Više od 90 domaćih i regionalnih firmi i proizvođača bilo je u prilici da se, tokom sajma "Agro Belgrade" direktno sastane sa 20 kupaca iz Srbije, regiona, ali i Velike Britanije, Kanade, Poljske, Rumunije i Indije, a prema rečima menadžera za razvoj tržišta projekta "Velika mala privreda" Bojana Jankovića, održano je preko 300 sastanaka.
"Razmena znanja i iskustava je uvek prisutna, ali je najvažnije da ljudi naprave poslove. Imamo jako ozbiljne srpske kompanije, dosta izvozimo i vrednosno i količinski voće i povrće u svet i region. Ovaj put smo pružili priliku i manjim kompanijama, pomogli smo im prilikom korišćenja B2B platforme da zakažu sastanke", rekao je Janković.
Sastanci su organizovani u saradnji projekta "Velika mala privreda", koji finansira USAID, a realizuje ACDI/VOCA, Evropske mreže preduzetništva i uz podršku Privredne komore Srbije, Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede Srbije i Grada Beograda-Sekretarijata za poljoprivredu, navodi se u saopštenju Privredne komore Srbije.
Kupci i dobavljači očekuju uspostavljanje konkretne saradnje sa partnerima sa kojima su održali sastanke, a iz britanske kompanije "Smith and Son" ističu da je svaki sastanak bio izuzetno koristan i očekuju konkretne poslove.
Kako naglašavaju iz te kompanije, ceo događaj je organizovan profesionalno, a sigurni su i da proizvođači i izvoznici sa kojima su se susreli dele isto mišljenje.
Upravo ovakvi događaji predstavljaju odličnu priliku da se domaće firme na brz i jednostavan način povežu sa potencijalnim partnerima, a zahvaljujući onlajn platformi preko koje se registruju mogu da pretraže spisak učesnika, pronađu sagovornike u skladu sa svojim interesima i unapred zakažu sastanke, rekla je viša savetnica u Centru za EU integracije PKS Katarina Momčilović Matić.
"Ovakav vid zakazivanja sastanaka je uobičajen za Evropsku mrežu preduzetništva, a sa kolegama iz USAID-a učesnicima smo pružali podršku kako bi prilikom registracije što preciznije predstavili svoje preduzeće, proizvodni program i usluge koje pružaju. Bitno je istaći da profil koji učesnici naprave na platformi zapravo predstavlja onlajn vizit kartu firme, a činjenica da smo imali preko 300 održanih sastanaka govori u prilog tome da su učesnici ovogodišnjeg 'Agro Belgrade' sajma jasno definisali svoju ponudu i tražnju i samim tim dobili više zahteva za sastanke i bolju priliku za poslovno povezivanje“ navodi Momčilović Matić.
Peti međunarodni sajam voćarstva, povrtarstva i vinogradarstva "Agro Belgrade 2024“ održan je na Beogradskom sajmu od 25. do 27. januara i okupio je više od 500 izlagača iz Srbije i regiona.
I ove godine sajam je potvrdio da predstavlja odlično mesto za poslovno povezivanje, sticanja znanja i umrežavanje proizvođača svežeg, smrznutog i prerađenog voća, povrća i grožđa, kupaca i predstavnika maloprodajnih lanaca, potom proizvođača poljoprivredne mehanizacije i opreme, rasadnika, semenskih i hemijskih kuća, kao i drugih kompanija i stručnjaka iz industrije, saopštila je Komora.
6. novembar 14:43
6. novembar 14:24
6. novembar 14:05
6. novembar 10:54
6. novembar 10:42
6. novembar 10:35
6. novembar 13:21
6. novembar 12:21
6. novembar 04:11
5. novembar 23:17
5. novembar 15:30
5. novembar 11:35
4. novembar 14:19
4. novembar 12:53
6. novembar 12:15
6. novembar 11:52
6. novembar 11:36