Dejan Ristić: Srbija kao lider u IT sektoru mora da se bavi opasnostima koje prete onlajn
23. decembar 11:56
29. januar 2023 08:51
podeli vest
ŠANGAJ - Prodaja pametnih telefona u Kini u prethodnoj godini pala je za 13 odsto, što je najveći pad za taj sektor u poslednjoj deceniji, pošto su potrošači kupovali veoma oprezno, saopštila je danas firma za istraživanje tržišta IDC.
Ukupan broj isporučenih uređaja iznosio je 286 miliona, što predstavlja pad sa 329 miliona u 2021. godini, a to znači da je ukupan obim prodaje u 2022. bio manji od onog iz 2013, i po prvi put od tada je godišnja prodaja pala na ispod 300 miliona, navodi se u izveštaju.
Telefoni Vivo, koje pokreće operativni sistem Android, bili su najprodavaniji brend prethodne godine, sa tržišnim udelom od 18,6 odsto, a njegove isporuke pale su za četvrtinu.
Drugi najprodavaniji brend bio je Honor, a na trećem mestu bili su Epl i Oppo.
Pad prodaje pametnih telefona u Kini odrazio se i na prodaju u tom sektoru na globalnom nivou, jer je globalna isporuka pametnih telefona dostigla 1,2 milijarde, što je najniže od 2013. i predstavlja pad od više od 11 odsto.
22. decembar 16:23
22. decembar 14:45
22. decembar 13:00
23. decembar 11:41
23. decembar 11:31
23. decembar 11:19
23. decembar 11:56
23. decembar 10:53
23. decembar 09:44
23. decembar 09:33
23. decembar 10:34
22. decembar 19:01
22. decembar 18:18
20. decembar 13:28
19. decembar 23:06
19. decembar 21:04
20. novembar 17:11
18. novembar 15:04
9. novembar 22:08
22. decembar 17:20
21. decembar 19:19
21. decembar 14:59