AMSS: Sneg na prilazima Kopaoniku, Tari i Staroj planini, prilazi prohodni
1. decembar 06:23
26. avgust 2024 17:59
podeli vest
BEOGRAD - Najbolji srpski automobilista Nikola Miljković osvajanjem drugog mesta na stazi "Many-Cours" ostvario je rezultat sezone i fenomenalan uspeh za srpski automobilski sport.
Kako se navodi u saopštenju, naš as se čak tri puta peo na podijum, jer je istovremeno pobedio u konkurenciji za "Mid Europe", kao i u "Challenger-u" Sjajan rezlutat vratio je srpskog vozača u Top 10 u generalnom poretku gde konkuriše 40 vozača iz celog sveta.
Naš drugi vozač mladi Nikola Tošić trku završio 14. i došao do jubilarnog 100. boda. Šesta runda prestižnog takmičenja "Clio Cup Europe", održana je na čuvenoj stazi "Magny-Cours" (Manji Kur) od 23. do 25. avgusta i donela je mnogo toga lepog, ne samo Nikoli Miljkoviću, već i srpskom automobilskom sportu uopšte.
Osvajanje drugog mesta u generalnoj konkurenciji, uz pobede u konkurenciji Mid Europe i Challenger, predstavlja rezultat sezone za Nikolu Miljkovića na drugoj trci u Francuskoj.
"Od početka vikenda smo imali brzinu kao što smo se i očekivali, jer smo pre dve nedelje na testovima beležili vremena u Top pet. Kvalifikacije za prvu trku donele su Nikoli šestu startnu poziciju. Odmah na startu probio se na četvrto mesto, a zatim je u prvoj desnoj krivini osvojio još jednu poziciju. Na žalost, prošlogodišnji šampion David Pouget na sledećoj šikani je udario našeg vozača u desnu stranu, koji je nakon kontakta završio na šljunku. Zbog toga je bio primoran da ode u boks, da bi se nakom zamene gume vratio na stazu sa krugom zaostatka i bilo je nemoguće da se umeša u borbu za bodove".
U drugoj trci prva dva mesta na startnom gridu zauzeli su Francuz Nikolas Milan i Italijan Gabriele Torelli (vodeći u šampionatu), dok je Miljković krenuo sa osme pozicije, jer mu je zbog prekoračenja staze brisano vreme sa kojim bi imao četvrtu startnu poziciju.
Nakon dobrog starta došlo je do kontakta sa jednim od vozača u toj velikoj gužvi (na stazi je bio 41 automobil) i Miljković je pao na desetu poziciju.
Međutim, to ga nije poremetilo i vrlo brzo je uspeo da se vrati na osmu poziciju i da brzom, preciznom i mudrom vožnjom eskivira mnogobrojne kontakte vozača ispred.
Posle samo nekoliko minuta na stazu je zbog incidenta izašlo sigurnosno vozilo, a u tom trenutku Miljković je bio na sedmoj poziciji.
Nakon više od 10 minuta trka je nastavljena, a Miljković je brzo napredovao za još dve pozicije, a zadnjih sedam minuta trke provodi na četvrtoj poziciji, koju je samo u jednom kratkom periodu izgubio, pa vratio.
Držao je naš as tempo za vodećom trojkom Torelli – Jurado – Milan, ne dozvoljavajući im da mu pobegnu više od pola sekunde, a na otprilike istoj distanci je uspevao da iza sebe drži prošlogodišnjeg šampiona Pougeta.
Nakon isteka 25 minuta, koliko traje trka, Miljković kroz cilj prolazi četvrti, ali završava na drugoj poziciji iza Torellija, jer su Jurado i Milan dobili penalizaciju od pet sekundi.
Osvajanje drugog mesta u generalnoj konurenciji vratilo je Miljkovića u Top 10 u generalnom plasmanu.
Istovremeno, pobedama u konkurenciji Mid Europe i Challenger, najbolji srpski automobilista zauzima treća mesta u pomenutim kategorijama.
"Posvećenost, neumorni rad i trud konačno su se isplatili i doveli nas do postolja. Napravili smo fenomenalan rezultat u jako teškim uslovima, jer je na stazi bilo izuzetno vruće što je dovelo do skoka pritiska u pneumaticima. Zahvalan sam čitavom timu, koji je još jednom odradio sjajan posao odličnom pripremom automobila", poručio je Miljković iz Francuske.
Osim Miljkovića, koji je zablistao u punom sjaju. Zapažene rezultate ostvario je i drugi srpski vozač osvajanjem treće pozicije u Junior konkurenciji debitant Nikola Tošić je obezedio mesto na podijumu.
Inače, sa 136 osvojenih bodova, ovaj mladi i perspektivni vozač trenutno zauzima 15. poziciju u generalnoj konkurenciji.
Do kraja sezone predstoje trke na stazama Catalunya (12-14.09), Paul Ricard
1. decembar 06:23
1. decembar 05:30
1. decembar 05:15
1. decembar 06:44
30. novembar 22:21
30. novembar 20:43
30. novembar 23:33
29. novembar 12:10
28. novembar 15:27
28. novembar 15:01
20. novembar 17:11
18. novembar 15:04
9. novembar 22:08
1. decembar 05:11
30. novembar 22:26
30. novembar 19:54
1. decembar 06:28
1. decembar 04:40
30. novembar 21:33
30. novembar 15:46
29. novembar 12:50
28. novembar 21:23
28. novembar 08:46