25. jul 2023 12:29

DDOR osiguranje: Svi zahtevi za nadoknadu štete biće obrađeni, šteta je kvalitetno procenjena

Izvor: TANJUG

podeli vest

DDOR osiguranje: Svi zahtevi za nadoknadu štete biće obrađeni, šteta je kvalitetno procenjena

Foto: DDOR osiguranje

NOVI SAD - DDOR osiguranje saopštila je danas da kao društveno-odgovorna kompanija, koja više od sedam decenija vodi računa o svojim klijentima, ovih dana radi predano, u cilju brze obrade svih podataka i što kvalitetnije procene štete nastale nakon tzv. "superćelijske oluje".

Kako se navodi, zbog velikog broja štetnih događaja, svi procenitelji angažovani su u punom kapacitetu i dodaje da će svi zahtevi biti na kvalitetan način i temeljno obrađeni, a svim osiguranicima, koji na to imaju pravo, biće isplaćena odšteta u skladu sa uslovima osiguranja u najkraćem mogućem roku uzimajući u obzir do sada neviđene razmere nastale štete.

Ističe se da je važno da građani znaju da ukoliko su pretrpeli štetu i imaju polisu osiguranja, na koje načine mogu da prijave štetu kako bi se lakše suočili sa eventualnim posledicama i lakše prevazišli "situaciju bez presedana".

DDOR je apelovao na građane da ukoliko im je imovina oštećena, da fotografišu štetu i, ukoliko je moguće, sačuvaju oštećene predmete do dolaska procenitelja.

"Ovi materijalni dokazi su od suštinske važnosti kako bismo preciznije procenili obim štete i olakšali obradu vašeg zahteva za nadoknadu", navela je kompanija.

Ističe se da postoji nekoliko opcija za prijavu štete, a da je najbrži i najjednostavniji način putem DDOR web forme.

"Takođe, štetu možete prijaviti putem Korisničkog centra pozivom na broj 0800 303 301, a svakako to možete učiniti i odlaskom u najbližu filijalu", navodi se u saopštenju.

U slučaju oštećenja po polisama auto Kasko osiguranja neophodno je da procenitelji DDOR osiguranja fotografišu štetu.

"Svesni da svaka polisa predstavlja dragoceno osiguranje za pojedinca ili preduzeće – domove, vozila, poslovanje i osnovne temelje života - DDOR osiguranje posvećeno je dobrobiti klijenata, a briga o klijentima je naš osnovna misija", navodi se u saopštenju.

Kompanija podseća da je DDOR osiguranje je prisutno na srpskom tržištu preko 75 godina, kao i da je od 2012. godine, deo vodeće italijanske grupe Unipol Gruppo S.p.A, sa obračunatom premijom od više od 13 mlrd EUR u 2021. godini i sa blizu 17 miliona klijenata.

DDOR osiguranje u Srbiji, sa svojim timom od preko 1.300 zaposlenih i kroz svoju snažnu i razvijenu mrežu od 100 internih i preko 800 eksternih prodajnih mesta, uslužuje blizu 400.000 klijenata, sa premijom od gotovo 15 milijardi dinara.

"Kao društveno odgovorna kompanija, ona ulaže značajna sredstva u kulturu, umetnost, sport i bezbednost u saobraćaju. DDOR je zvanično osiguranje Olimpijskog komiteta Srbije i projekta 'Novi Sad - Evropska prestonica kulture'. DDOR osiguranje koristi 85% električne energije iz obnovljivih izvora u poslovnom prostorijama čiji vlasnik i u 2022. godini je predalo na reciklažu 1,1 tonu iskorišćenih kertridža za štampu i čak 22,4 tone hartije, plastike i stakla", navodi se u saopštenju.

Istovremeno, kompanija je pokretač akcije "Za šumu u tvom kraju" kojom će u toku 2022. i 2023. biti posađeno 500 stabala u 10 gradova Srbije, a kompanija je u 2022. godini dobio priznanje italijanske industrijske asocijacije Confindustria Srbija za visok nivo ESG standarda u poslovanju.