3. oktobar 2023 15:03

Telekom Srbija razvio platformu "Za moj grad" za bolji život u zajednicama

Izvor: TANJUG

podeli vest

Telekom Srbija razvio platformu "Za moj grad" za bolji život u zajednicama

Foto: Tanjug video

APATIN - Telekom Srbija razvio je digitalnu platformu "Za moj grad", kako bi opštinama u Srbiji omogućio da u saradnji sa građanima kreiraju bolje uslove za život u svojim zajednicama.

Ova platforma, koju čine mobilna i veb aplikacija, predstavljena je u Malom Iđošu i Apatinu, gde su demonstrirane sve praktične funkcije za bolje povezivanje građana i lokalnih samouprava, efikasnije rešavanje različitih problema i veću vidljivost i prohodnost inicijativa građana, saopštili su iz Telekoma Srbije.

Generalni direktor Telekoma Srbija Vladimir Lučić istakao je da Telekom, kao predvodnik digitalne transformacije u Srbiji, nastoji da bude pouzdan partner institucija i privrede u tom procesu.

"Kako je komunikacija, odnosno pružanje besprekornih i raznovrsnih komunikacijskih usluga u samom središtu našeg poslovanja, logično je da upravo naša kompanija ponudi sveobuhvatno rešenje za lakšu i neposredniju saradnju građana i opština, upravo u onom delu gde je ta saradnja istovremeno i nužna, i na obostranu dobrobit", rekao je Lučić.

Predsednica opštine Apatin Dubravka Korać ocenila je da će platforma "Za moj grad" doprineti dodatnom unapređenju Apatina.

"Najbolji rezultati se postižu kada zajednički radimo na njihovom ostvarivanju i ovaj digitalni servis nam upravo u tome pomaže. Zato bih ovom prilikom pozvala sve žitelje opštine da daju aktivan doprinos unapređenju funkcionisanja opštinskih službi i institucija", navela je Korać.

Predsednik opštine Mali Iđoš Marko Lazić rekao je da se ova opština prostire na više mesta i dodao da će ovaj servis omogućiti da građani blagovremeno obaveštavaju opštinu o svim eventualnim problemima ili prilikama za dalji razvoj zajednice.

"Kako nastojimo da budemo odgovoran servis za naše sugrađane, ovako dobijamo priliku da to i pokažemo, gotovo u realnom vremenu. Verujem da time stičemo njihovo dodatno poverenje i da ih ujedno podstičemo na aktivnije učešće u poboljšanju životnih uslova u našoj zajednici", istakao je Lazić.

Pored Malog Iđoša i Apatina, gde je platforma dostupna na mađarskom i srpskom jeziku, i druge zainteresovane lokalne samouprave mogu postati korisnici servisa.

Servis nudi opštinama i gradovima mogućnost da, u saradnji sa građanima, rade na kreiranju bezbednijih uslova u školskom okruženju (modul Školarac), rešavanju komunalnih problema (modul Komunalac), unapređenju saobraćajne mreže (model Saobraćajac) i na boljem organizovanju aktivnosti u domenu turizma (modul Turista).

Građani aplikaciju mogu preuzeti sa Googley Play i App store platforme, a nakon preuzimanja i pokretanja, korisnik bira jedan ili više modula u okviru kojih može poslati svoj predlog za unapređenje uslova života u njihovoj zajednici i rada organa lokalne samouprave.