U Skupštini Grada Novog Sada od 11 časova biće postavljena Knjiga žalosti
4. novembar 09:20
19. septembar 2024 13:51
podeli vest
BEOGRAD - Osiguravajuća kompanija Generali Osiguranje Srbija uvela je danas zvanično novu digitalnu platformu "Advance Care", koja omogućava jednostavniju obradu odštetnih zahteva po osnovu privatnog zdravstvenog osiguranja.
Kako je rečeno na predstavljanju, cilj te platforme, odnosno ove napredne tehnologijie je da transformiše tržište privatnog zdravstvenog osiguranja u Srbiji, tako što će ono funkcionisati kao ekosistem koj povezuje osiguravajuće kompanije, zdravstvene ustanove i kljente.
Naglašeno je i da će ta nova platforma povećati zadovoljstvo klijenata i poboljšati efikasnost usluga privatnog zdravstvenog osiguranja.
Regionalni direktor Generali CEE i generalni direktor Generali CEE Holdinga Manlio Lostuzi, kazao je da ova nova digitalna platforma integriše naprednu analitiku podataka i veštačku inteligenciju.
"Istovremeno, ona nudi jednostavan korisnički interfejs, kako bi obezbedila besprekorno korisničko iskustvo klijentima i ljudima koji učestvuju u obradi odštetnih zahteva", rekao je on.
Prema rečima Lostuzija, implementacija ovog projekta predstavlja važnu prekretnicu za Generali osiguranje i potvrda je posvećenosti te kompanije usvajanju digitalne transformacije i pružanju vrhunskog iskustva klijentima.
"Sa ovim novostvorenim digitalnim ekosistemom za privatno zdravstveno osiguranje, dodatno ćemo automatizovati obradu odstetnih zahteva, smanjiti opterećenje pružalaca medicinskih usluga i na kraju, poboljšati iskustvo naših korisnika ", rekao je Lostuzi.
On je naveo i da platforma " Advance Care" omogućava brži proces predautorizacije i isplate odštetnih zahteva, da je bez papira i razmene dokumentacije za više od 75 odsto odstetnih zahteva, kao i da je praćenje refundacije medicinskih troškova u realnom vremenu, čime se obezbeđuje transparentnost.
Kako je dodao, platforma omogućava i automatizovano upravijanje odštetnim zahtevima, što ubrzava celokupni proces i smanjuje mogućnosti ljudske greške.
Predsednik Izvršnog odbora Generali Osiguranja Srbija Dragan Filipović rekao je da je ta kompanija dugogodišnji lider u oblasti privatnog zdravstvenog osiguranja i da zato ima obavezu da inovira svoje usluge i da klijientima ponudi nesto novo.
"Zato je Srbija prva zemlja koja u okviru Generali grupe implementira platformu Advance Care", rekao je on.
Filipović je naveo i da u ovom trenutku oko 100.000 građana koristi prednosti privatnog zdravstvenog osiguranja u Srbiji preko Generalija, naglašavajući da su potencijali mnogo veći.
"Zdravstveno osiguranje ima dvocifren godišnji rast i sa ovakvim tehnološkim unapređenjem očekujemo da napravimo značajan iskorak u ovoj oblasti osiguranja", rekao je on.
Filipović je naveo i podatak da su partneri Generalija ustanove koje pružaju medicinske usluge i da je njih trenutno oko 900 i one će zahvaljujući novoj platformi imati potpuno digitalizovanu prepisku sa kompanijom i više od tri četvrtine uputa na lečenje i isplata odštetnih zahteva biće rešavano bez angažovanja zaposlenih, odnosno potpuno automatizovano.
On je kazao i da kompanija planira da nastavi da ulaže u tehnologiju kako bi dodatno unapredila svoju ponudu i zadovoljla rastuće i zahtevnije potrebe svojih klijenata.
"Zdravstveno osiguranje je jedino osiguranje koje se kupuje da se koristi, a prevencija je ključ kontrole troškova" zaključio je Filipović.
Član Izvršnog odbora Generali Osiguranja Srbija Veselin Danilovac rekao je da će se zahvaljujući "Advance Care" digitalnoj platformi rokovi plaćanja skratiti na dva radna dana od obavljenog pregleda.
"Na kraju, ona će značajno ubrzati naše interne procese i omogućiti nam da spremno dočekamo nove klijente koji od industrije osiguranja očekuju vrhunsku uslugu, transparentnost, jednostavnost i brzinu koja je imperativ nove generacije", rekao je Danilovac.
On je naglasio i da je ova platforma potpuno prilagođena usluzi koja je veoma razvijena u svetu, telekonsultacijama sa lekarima, i da se njena ekspanzija uskoro očekuje i u Srbiji.
4. novembar 09:20
4. novembar 09:19
4. novembar 08:59
4. novembar 07:39
3. novembar 16:18
3. novembar 15:01
3. novembar 14:48
3. novembar 12:31
4. novembar 09:14
3. novembar 20:46
3. novembar 18:25
3. novembar 15:51
4. novembar 07:21
4. novembar 06:48
3. novembar 22:31
3. novembar 19:16
4. novembar 07:57
3. novembar 17:44
3. novembar 13:37