23. novembar 2024 15:40

Radovanović: Oko 400 inostranih kupaca iz 48 zemalja na ''Vinskoj viziji''

Izvor: TANJUG

podeli vest

Radovanović: Oko 400 inostranih kupaca iz 48 zemalja na ''Vinskoj viziji''

Foto: Tanjug/video

BEOGRAD  - Na trećem međunarodnom sajmu vina, hrane i turizma "Vinska vizija Otvorenog Balkana" privrednici iz 48 zemalja i više od 400 inostranih kupaca zajedno sa privrednicima iz Srbije imaće priliku da dogovore nove poslovne angažmane na poslovnim sastancima (B2B), rekao je danas rukovodilac Centra za regionalnu saradnju Privredne komore Srbije, koja je organizator ovih sastanaka, Aleksandar Radovanović.

On je u izjavi za Tanjug rekao je da su ti sastanci odlična prilika kako za naše privrednike tako i za privrednike iz regiona.

''Sajam je odlična prilika za naše vinarije i destilerije, ali i za vinarije i destilerije iz regiona da predstave svoj proizvodni program velikom broju inostranih kupaca'', rekao je Radovanović.

Najbrojnije delegacije osim iz zemalja regiona, kako je istakao, dolaze iz Velike Britanije, Kine, SAD, Švajcarske i Austrije.

''Do sada smo realizovali preko hiljadu sastanaka na kojima su naši vinari i vinari iz regiona zajedno sa destilerijama imale priliku da na najbolji način ostvare kontakte sa velikim međunarodnim igračima kada je u pitanju ovaj biznis'', rekao je on.

Radovanović je rekao da je broj zainteresovanih porastao u odnosu na prethodnu godinu i da je mnogo veće interesovanje ne samo kupaca nego i vinskih stručnjaka i novinara.

''Ključna uloga privredne komore Srbije je da poveže biznise, da se naprave poslovi koji će doprineti većem izvozu naše vinske i rakijske industrije i mislim da je ovo još jedna sjajna prilika da to i ostvarimo'', rekao je Radovanović.

On je naglasio da se sastanci zakazuju putem platforme gde svi učesnici imaju mogućnost da predstave svoj proizvodni program, količine koje nude, tipove vina i rakija koje imaju u ponudi, a ponudila im se mogućnost da komuniciraju sa kupcima i pre početka Sajma, ali i da se veliki broj sastanaka održava na samim štandovima.

U razgovoru sa samim učesnicima sastanaka moglo se zaključiti da su firme zadovoljne ovakvim vidom komunikacije koja im se nudi.

''Ovo je jako bitno za poslovne ljude, ipak je drugačije kad se sedne za sto i razgovara oči u oči, sve je sjajno organizovano'', rekla je Ljiljana Pavičić, ispred kanadske kompanije Roland i Rasel (Roland and Russel).

Biljana Trajkovski iz makedonske kompanije Trajkovski (Traikovsky wine and brandy) ocenila je da je sajam dobro organizovan kao i da se napravila odlična distinkcija između vina i žestokih pića.