U Nišu uhapšena državljanka Bugarske osumnjičena za prevaru i uzimanje novca
5. novembar 14:14
18. avgust 2023 14:41
podeli vest
BEOGRAD - Direktorat civilnog vazduhoplovstva (DCV) Srbije saopštio je danas da je uveo novi način podnošenja reklamacija putnika putem nove web forme dostupne na sajtu www.cad.gov.rs u odeljku koji se bavi zaštitom prava putnika.
Na ovaj način, kako se navodi DCV nastoji da korisnicima olakša i pojednostavi proces podnošenja reklamacija, kako bi u svega par koraka mogli da upute svoju žalbu.
"Reklamacije putnika na rad operatera vazduhoplova kao i operatera aerodroma, podnose se preko forme koja se nalazi na veb sajtu Direktorata na stranici "Prava putnika“ na linku https://cad.gov.rs/strana/25691/ ", piše u saopštenju.
DCV podseća i da u sklopu automatizovanja, proces podnošenja reklamacije online na reklamacijeputnika@cad.gov.rs prestao sa radom u sklopu automatizovanja procesa podnošenja reklamacija.
5. novembar 12:11
5. novembar 11:38
5. novembar 11:18
5. novembar 10:30
5. novembar 13:58
5. novembar 13:11
5. novembar 12:39
5. novembar 12:08
5. novembar 14:18
5. novembar 14:14
5. novembar 13:58
5. novembar 13:51
5. novembar 14:18
5. novembar 13:49
5. novembar 12:02
5. novembar 11:52
5. novembar 09:35
5. novembar 09:01
5. novembar 07:57
5. novembar 11:35
4. novembar 14:19
4. novembar 12:53
5. novembar 14:03
5. novembar 12:25
5. novembar 12:10
5. novembar 14:18
5. novembar 14:05
5. novembar 11:39
5. novembar 06:17