AMSS: Oprez zbog odrona, višesatna čekanja za teretnjake na izlazu iz zemlje
29. januar 06:09
![AMSS: Oprez zbog odrona, višesatna čekanja za teretnjake na izlazu iz zemlje](/data/images/2023-12-04/86531_shutterstock-1138513013_f.jpg?t=1738132931)
22. novembar 2023 12:56
podeli vest
Foto: Shutterstock.com/Pixels Hunter, ilustracija
BEOGRAD - Veštačka inteligencija kompanijama omogućava personalizaciju ponude i komunikacije sa svojim kupcima, izjavio je danas za Tanjug inženjer mašinskog učenja u kompaniji "Things Solver" Nikola Trajkov.
"Na primer, kad biste dobili e-letak ili neke kupone sa proizvodima koji vas zaista zanimaju, vrlo verovatno je da ćete ih otvoriti pre nego kad biste dobili neku generičku ponudu koja se šalje svima, što je danas uobičajeno. Kroz alate veštačke inteligencije (Al) možemo da izaberemo koji je najbolji kanal kako bi postavili tu komunikaciju na ono mesto gde znamo da će je potencijalni kupac najverovatnije otvoriti i pogledati", rekao je Trajkov koji je na Data Science konferenciji u Sava centru prezentovao "Moć personalizovanog iskustva na osnovu AI inovacija".
Na pitanje kako kompanija "Things Solver" integriše veštačku inteligenciju u svoje proizvode, Trajkov se osvrnuo na softver Solver Al Suite - modularnu platformu koja integriše AI, podatke i razne druge alate, koji su korisni kompanijima.
"Solver Al Suite se sastoji iz tri dela, takozvanih studija. Studio za segmentaciju, studio za kampanje kao i tačpoint studio. Studio za segmentaciju predstavlja sveobuhvatan paket za upravljanje korisničkim iskustvom, gde možete da napravite svoje target grupe i da pronađete svoje ciljne kupce. Zapravo, i da vidite razne metrike za te grupe", objašnjava Trajkov.
Studio za kampanju omogućava da se pošalje personalizovana komunikacija, dok tačpoint studio omogućava da se personalizovani sadržaj ponudi na digitalnim kanalima.
"Studio kampanje pokreće A/B testiranje kroz različite kanale kao što su Viber, SMS i e-mail, a tačpoint studio omogućava da personalizujete svoje web i mobilne aplikacije. Rad ovih studija je podržan ML modelima za segmentaciju, životnu vrednost kupaca, odliv, kao i desetak različitih mehanizama za preporuku", rekao je Trajkov.
On naglašava da je glavni cilj Solver Al Suite demokratizacija podataka, odnosno da se biznisima da mogućnost da koriste i izvuku vrednost iz podataka kompanije, a da pri tom ne moraju da budu Al i data ekspreti.
Data Science je interdisciplinarna oblast koja koristi različite metode, algoritme, kao i sisteme za analizu i integraciju podataka radi donošenja odluka, a u poslednjih nekoliko decenija Data Science je postao ključni deo poslovnih strategija.
Glavni trendovi Data scienca su sveprisutnost mašinskog učenja, automatizacija procesa analize podataka, kao i povećana integracija veštačke inteligencije.
28. januar 15:02
28. januar 14:59
28. januar 14:32
28. januar 13:37
28. januar 13:32
29. januar 06:00
28. januar 18:48
28. januar 16:54
20. novembar 17:11
18. novembar 15:04
9. novembar 22:08
25. januar 11:35
24. januar 13:36
31. decembar 13:00
28. januar 10:47
27. januar 17:17
27. januar 16:48