11. april 2024 18:57

Održani B2B sastanci srpskih turoperatera i grčkog turističkog sektora

Izvor: TANJUG

podeli vest

Održani B2B sastanci srpskih turoperatera i grčkog turističkog sektora

Foto: TANJUG/NEMANJA JOVANOVIĆ

BEOGRAD - Srpsko turističko tržište jedno je od najznačajnijih za Grčki turizam, poručili su danas predstavnici grčkih hotelskih kompanija i grčkih regiona, na forumu održanom u Beogradu, gde su na B2B sastancima sa srpskim turoperaterima predočili širok spektar turističkih proizvoda i iskustava koje Grčka nudi.

"Srpsko turističko tržište je jedno od najvažnijih turističkih tržišta za grčki turizam uopšte, a posebno za severne delove Grčke. Više od polovine turistia iz Srbije dolazi u severne delove Grčke, posebno Halkidiki, Pireju, Tasos. Poslednjih godina postoji izraženija želja srpskih turista da upoznaju više destinacija, poput Tesalije, poput Peloponeza i drugih", rekao je za Tanjug direktor Grčke nacionalne turističke organizacija u Srbiji Džordž Kakoutis

Kakutis je istakao da su na B2B sastancima prisutni predstavnici više regiona kako bi uspostavili nove kontakte sa predstavnicima turističkih agencija u Srbiji.

"Sa zadovoljstvom su došli u Srbiju kako bi se bolje povezali sa srpskim turističkim tržištem i kako bi podigli svest o manje popularnim destinacijama i sklopili poslovne dogovore", kazao je Kakutis.

Predstavnik opštine Hanija Emanuil Dukakis, rekao je za Tanjug da je u Beograd došao kako bi povezao turoperatere u Srbiji sa ugostiteljima na Kritu.

"Naš cilj je da srpskoj javnosti i svim profesionalcima koji se bave turizmom pokažemo sve mogućnosti koje Hanija nudi kako bi svoj posao proširili. Ja sam ovde da ih podržim naše ugostiteljie, povežem ih sa srpskim turoperaterima i da u isto vreme i jednima i drugima pomognem da dodatno unaprede i razviju svoje poslovanje na našoj prelepoj destinaciji", rekao je .

Dukakis kaže Srbi vole Grčku, ali da je Krit, a samim tim i Hanija manje poznata destinacija srpskim turistima.

"Krit je destinacija koju moraju da posete, to je jedno od najlepših mesta u Grčkoj", rekao je Dukakis i pozvao sve srpske turiste da posete Krit.

Aleksandar Marković, predstavnik jedne od srpskih turističkih agencija koje su učesgvovale na B2B sastancima, rekao da su ovakve prezentacije veoma značajne turističkim operaterima i pored toga što je srpskim turistima Grčka glavna destinacija jer uvek napravite neki novi kontakt.

"Kada su svi ljudi na jednom malom mestu, lakše dolazite do kontakata, do novih destinacija, poslova. I bilo bi dobro da imamo što više ovakvih događaja u Beogradu", rekao je Mariković za Tanjug.

On dodaje da oko 60 odsto aranžmana koje ugovore srpski turisti vezano za destinacije u Grčkoj.

"To je veoma visok procenat, a Grčka je naše more uslovno rečeno. Veoma je važna kao destinacija pre svega za nas kao turoperatere jer je to najtraženiji proizvod koji možete ponuditi u srpskom tržištu. Se neće lako promeniti s obzirom i na to da nema Grčka blizu, da imaju dijapazon cena za svakoga, ali i bog toga jer je našim ljudima veoma draga", istakao je Mariković