14. mart 2024 09:27

Jandeksova AI može da prepozna emocije korisnika na osnovu njegovog glasa

Izvor: TANJUG

podeli vest

Jandeksova AI može da prepozna emocije korisnika na osnovu njegovog glasa

Foto: Shutterstock.com/Primakov, ilustracija

MOSKVA - Ruska kompanija Jandeks predstavila je novu neuronsku mrežu koje može da prepozna emocije korisnika na osnovu njegovog glasa.

Programeri ističu da nov proizvod na bazi veštačke inteligencije (AI) može da pomogne u stvaranju virtuelnih operatera u kol centrima ili glasovnih asistenata, prenosi Komersant.

Jandeksova neuronska mreža može da prepozna nepristojan jezik, negativan ton i neformalne izjave, pol govornika i njegove fraze u dijalogu, a u budućnosti će umeti da prepozna i nesigurnost i sarkazam u glasu.

Neuronska mreža će brzo reagovati na hitne konfliktne situacije sa klijentima pošto ume da analizira emocije direktno tokom razovora.

Veštačka inteligencija će, na primer, poslati automatski izveštaj menadžmentu ako zaključi da je ljudski operater grub prema klijentu

Ona će analizirati razgovore da bi se saznalo koja tema ili formulacije operatera izazivaju negativne emocije kod klijenta.