Urgentni centar: Povređeni u udesima na Novom Beogradu i kod Umke u dobrom stanju
29. januar 08:31
![Urgentni centar: Povređeni u udesima na Novom Beogradu i kod Umke u dobrom stanju](/data/images/2024-05-19/131736_uc_f.png?t=1738136621)
19. april 2023 12:11
podeli vest
Foto: Tanjug TV
BEOGRAD - Kako bi imali njabolji uvid u to da li su žrtve neke SMS prevare, građani bi svakog meseca trebalo da na svom računu za mobilni telefon proveravaju stavku "ostale usluge" odnosno da li je tu došlo do povećanja troškova te da preduzmu odgovarajuće mere, rekao je za Tanjug profesor Petar Kočović.
"Kada bilo ko uoči neku takvu promenu može da se obrati nekoj od unija potrošača i dobije upute za dalje postupanje. Ja sam to obavio sam, meni je novac vraćen i nije došlo do suda. U slučaju da dođe do suda, to je često spor male vrednosti i to se vuče do besvesti", rekao je Kočović.
Komentarišući poslednji slučaj SMS prevare kada su građanima stizale SMS poruke u kojima se navodi da im je stigao paket iz pošte, Kočović ističe da je ta poruka svima stigla sa francuskog broja telefona te da postoji i ta mogućnost podmetanja broja.
"Imamo mogućnost da podmetnemo neki broj telefona, da kažemo šaljemo sa tog broja, iako sa tog broja nismo zaista poslali poruku. Poruka je bila na srpskom i jednostavno, ja sam dobio dve, tri takve poruke i nisam ih otvarao. Preporuka je da ljude ne otvaraju i ne budu znatiželjni kod poruka koje ih se ne tiču", poručio je Kočović.
28. januar 15:02
28. januar 14:59
28. januar 14:32
28. januar 13:37
28. januar 13:32
29. januar 07:52
28. januar 20:46
28. januar 20:35
29. januar 06:00
28. januar 18:48
28. januar 16:54
20. novembar 17:11
18. novembar 15:04
9. novembar 22:08
25. januar 11:35
24. januar 13:36
31. decembar 13:00
28. januar 10:47
27. januar 17:17
27. januar 16:48