19. septembar 2023 18:53

Proglašeni finalisti ovogodišnjeg konkursa "Fashion Incubator by Perwoll"

Izvor: TANJUG

podeli vest

Proglašeni finalisti ovogodišnjeg konkursa "Fashion Incubator by Perwoll"

Foto: TANJUG/RADE PRELIĆ

BEOGRAD - U Beogradu je danas proglašeno 20 finalista ovogodišnjeg konkursa "Fashion Incubator by Perwoll", organizovanog u okviru Beogradske nedelje mode, uz podršku kompanije Henkel i njihovog brenda Perwoll, a izabrani finalisti će imati priliku da predstave svoje radove na predstojećoj reviji u novembru.

Direktor Beogradske nedelje mode i Modnog studia "Clic" Nenad Radujević objasnio je za Tanjug da je reč o tradicionalnom konkursu "Fashion Incubatora", koji funkcioniše u okviru Udruženja dizajnera – BFW Design Collective, a okuplja najznačajnije domaće dizajnere koji imaju želju da učestvuju u razvoju mladih talenata.

"Uglavnom su to studenti mode ili dizajneri koji su postdiplomci ili diplomci i smatramo da je ovo dobar način da započnu svoje prve korake u profesionalnom bavljenju modom, tako da nam je drago da na tome tradicionalno radimo sa Perwollom", naveo je on.

Dodao je da je tema konkursa - Rethink Fašhion i da ona podrazumeva redizajn reciklaže održive mode, jer je to veoma aktuelno u ovom trenutku.

Naveo je da će izabrani finalisti imati priliku da realizuju po dva modela za finalnu reviju koja će se održati na Beogradskoj nedelji mode (Belgrade Fashion Week) od 2. do 8. novembra, a tri prvoplasirana dizajnera će dobiti priliku da realizuju svoje mini kolekcije koje će besplatno prikazati na prolećnoj Beogradskoj nedelji mode 2024. godine.

Marketing menadžer u kompaniji Henkel Milica Šljivančanin navela je da je veoma ponosna na dugogodišnji projekat kompanije Henkel i Modnog studia Click i saradnjom sa Beogradskom nedeljom mode, dodajući da je rezultat toga pokretanje konkursa, koji je sponzorisan od strane brenda Perwoll.

"Veoma nam je važno s jedne strane taj održiv razvoj i u lokalnoj zajednici u kojoj poslujemo, ali i podizanje svesti o održivosti u modi. Stoga smo prepoznali da kroz ovakvu inicijativu ne samo da možemo da podržimo mlade već i da radimo na podizanju svesti o održivosti i značaju održivosti u svetu i u modnoj industriji", rekla je ona.

Mlađi bend menadžer u kompaniji Henkel Srbija David Micanović iskazao je zadovoljstvo što su kroz projekat "Fashion Incubator" podržani mladi talenti koji su dobili priliku da iskažu kreativnost kroz savremeno shvatanje mode.

"Kao brend koji voli modu, Perwoll teži da očuva sve njene glavne vrednosti, od pravilne nege odeće kako bi ona duže trajala, pa do pozivanja na racionalno korišćenje garderobe i održivo ponašanje potrošača", istakao je on za Tanjug.

Dodao je da se kroz kampanju "Rethink Fašhion" ohrabruje perspektiva mode koja je odgovorna prema društvu i životnoj sredini.

"Zahvalio bi se svima što su bili deo ovako jako bitne teme i takođe bih se zahvalio učenicima koji su svoju kreativnost i umeće pokazali kroz svoje radove, a finalistima bih poželeo puno sreće u narednoj fazi i radu sa izvrsnim mentorima", naveo je on.