Dačić: Uhapšen još jedan član kriminalne grupe koja je skrivala oružje u garaži u Novom Beogradu
3. oktobar 19:30
22. septembar 2024 13:04
podeli vest
BEOGRAD - Profesor Saobraćajnog fakulteta u Beogradu u penziji Milan Vujanić izjavio je danas da od brzine kretanja zavisi kakav će biti ishod sudara putničkog sa vojnim oklopnim vozilom.
On je za Tanjug rekao da će pri brzinama od 60 kilometara na čas i preko toga sudar najverovatnije biti sa smrtnim posledicama, dok pri brzinama od 30 ili 40 kilometara na čas, vozilo će biti fizički pregaženo, ali su nema izgleda da dođe do smrtnih posledica.
"To vam je kao da udarite vozilom u zid, a oklopno vozilo je tvrđe i od zida", naveo je Vujanić.
On je ukazao da oklopna vozila svakako imaju manju preglednost nego klasična putnička vozila i da se zbog toga u normalnom saobraćaju ta vozila najčešće kreću u pratnji.
Vujanić je dodao i da je svakako zabranjeno presecanje svake kolone, posebno one pod pratnjom.
Osvrćući se na jučerašnju saobraćajnu nesreću na putu između Kraljeva i Raške u mestu Bojanići, u kojoj su se sudarili vozilo Vojske Srbije i putnički automobil, kada je poginulo pet osoba, od kojih troje dece, dok je jedna teško povređena, Vujanić je rekao da je u tom slučaju nejasno kako se putničko vozilo našlo unutar kolone vojnih vozila gde je i napred i pozadi bila vojna policija.
"Ili je vojno vozilo izašlo iz kolone ili je putničko vozilo ušlo u kolonu", smatra je Vujačić.
Sagovornik Tanjuga, koji je, kako kaže, često bio veštak pri saobraćajnim nezgodama, rekao je i da,kada se dese nesreće, policija privodi samo ukoliko se sumnja da neki od učesnika napravio propust zbog koga je došao do nezgode.
Stučnjak za bezbednost saobraćaja Milan Božović rekao je za Tanjug da je oklopno vozilo projektovano tako da ima veliko rastojanje između podloge i najniže tačke na vozilu kako bi bilo prohodno na različitim nepristupačnim terenima i da je u jučerašnjoj nesreći iz tog razloga došlo do podvalačenja celog putničkog vozila pod borbeno vozilo.
3. oktobar 19:30
3. oktobar 19:08
3. oktobar 18:45
3. oktobar 17:59
3. oktobar 12:52
3. oktobar 12:18
3. oktobar 11:46
3. oktobar 10:59
3. oktobar 09:59
3. oktobar 18:17
3. oktobar 18:10
3. oktobar 16:18
3. oktobar 13:14
3. oktobar 19:25
3. oktobar 17:45
3. oktobar 16:50
3. oktobar 18:46
3. oktobar 17:01
3. oktobar 15:18
3. oktobar 14:20
3. oktobar 08:09
30. septembar 16:23
29. septembar 21:43
29. septembar 13:06