Predsednik Putin, patrijarh Kiril i Državna duma Rusije uputili saučešće Srbiji povodom tragedije u Novom Sadu
2. novembar 18:57
14. avgust 2024 16:47
podeli vest
VAŠINGTON - Izborni štab demokratske kandidatkinje Kamale Haris pokreće reklamnu kampanju vrednu 90 miliona dolara u naredne tri nedelje da bi se ona što bolje predstavila biračima u Americi.
Tim Kamale Haris je saopštio da će se reklamna kampanja fokusirati na njenu ličnu priču, njenu karijeru tužioca u Kaliforniji, njenu posvećenost suprotstavljanju moćnim interesima i kontrastu u odnosu na ono što njen tim naziva "opasnom, ekstremnom agendom" kandidata republikanaca Donalda Trampa, preneo je AP.
Reklamni spotovi će biti emitovani u sedam država i dopreće do mesta do kojih još nije uspela da stigne, kao što su Market, Viskonsin i Eri u Pensilvaniji.
Izborni štab Kamale Haris je saopštio da će reklame biti emitovane u emisijama koje gledaju birači koje žele da motivišu da izađu na birališta, uključujući: "Velikog brata" i "Simpsonove".
Izborni štab Kamale Haris je saopštio da je prikupio 310 miliona dolara u julu i da je u avgustu ušao sa 377 miliona dolara na raspolaganju.
Glavni zamenik menadžera izbornog štaba Kventin Falks rekao je da što više birači saznaju o Haris, to će više shvatiti da je ona jedini kandidat koji može da vodi zemlju u naredne četiri godine.
2. novembar 18:57
2. novembar 18:26
2. novembar 18:18
2. novembar 11:44
2. novembar 11:18
1. novembar 22:33
1. novembar 22:00
1. novembar 14:35
2. novembar 18:32
2. novembar 18:32
2. novembar 18:13
2. novembar 17:24
2. novembar 15:35
2. novembar 14:52
2. novembar 14:12
2. novembar 11:23
2. novembar 05:15
1. novembar 13:35