Stanisavljević sa generalnim direktorom ICMPD-a posetila Trening centar u Plandištu
8. novembar 23:15
14. avgust 2024 16:47
podeli vest
VAŠINGTON - Izborni štab demokratske kandidatkinje Kamale Haris pokreće reklamnu kampanju vrednu 90 miliona dolara u naredne tri nedelje da bi se ona što bolje predstavila biračima u Americi.
Tim Kamale Haris je saopštio da će se reklamna kampanja fokusirati na njenu ličnu priču, njenu karijeru tužioca u Kaliforniji, njenu posvećenost suprotstavljanju moćnim interesima i kontrastu u odnosu na ono što njen tim naziva "opasnom, ekstremnom agendom" kandidata republikanaca Donalda Trampa, preneo je AP.
Reklamni spotovi će biti emitovani u sedam država i dopreće do mesta do kojih još nije uspela da stigne, kao što su Market, Viskonsin i Eri u Pensilvaniji.
Izborni štab Kamale Haris je saopštio da će reklame biti emitovane u emisijama koje gledaju birači koje žele da motivišu da izađu na birališta, uključujući: "Velikog brata" i "Simpsonove".
Izborni štab Kamale Haris je saopštio da je prikupio 310 miliona dolara u julu i da je u avgustu ušao sa 377 miliona dolara na raspolaganju.
Glavni zamenik menadžera izbornog štaba Kventin Falks rekao je da što više birači saznaju o Haris, to će više shvatiti da je ona jedini kandidat koji može da vodi zemlju u naredne četiri godine.
8. novembar 23:15
8. novembar 22:36
8. novembar 22:29
8. novembar 14:17
8. novembar 22:36
8. novembar 22:52
8. novembar 22:42
8. novembar 22:34
6. novembar 13:06
5. novembar 15:30
5. novembar 11:35
4. novembar 14:19
8. novembar 13:18
7. novembar 21:03
7. novembar 12:27