14. avgust 2024 16:47

Izborni štab Kamale Haris pokreće reklamnu kampanju vrednu 90 miliona dolara

Izvor: TANJUG

podeli vest

Izborni štab Kamale Haris pokreće reklamnu kampanju vrednu 90 miliona dolara

Foto: AP Photo/Julia Nikhinson

VAŠINGTON - Izborni štab demokratske kandidatkinje Kamale Haris pokreće reklamnu kampanju vrednu 90 miliona dolara u naredne tri nedelje da bi se ona što bolje predstavila biračima u Americi.

Tim Kamale Haris je saopštio da će se reklamna kampanja fokusirati na njenu ličnu priču, njenu karijeru tužioca u Kaliforniji, njenu posvećenost suprotstavljanju moćnim interesima i kontrastu u odnosu na ono što njen tim naziva "opasnom, ekstremnom agendom" kandidata republikanaca Donalda Trampa, preneo je AP.

Reklamni spotovi će biti emitovani u sedam država i dopreće do mesta do kojih još nije uspela da stigne, kao što su Market, Viskonsin i Eri u Pensilvaniji.

Izborni štab Kamale Haris je saopštio da će reklame biti emitovane u emisijama koje gledaju birači koje žele da motivišu da izađu na birališta, uključujući: "Velikog brata" i "Simpsonove".

Izborni štab Kamale Haris je saopštio da je prikupio 310 miliona dolara u julu i da je u avgustu ušao sa 377 miliona dolara na raspolaganju.

Glavni zamenik menadžera izbornog štaba Kventin Falks rekao je da što više birači saznaju o Haris, to će više shvatiti da je ona jedini kandidat koji može da vodi zemlju u naredne četiri godine.