Brnabić: Skup u Novom Sadu nije bio komemorativni, od početka bilo jasno u šta će prerasti
5. novembar 23:56
30. maj 2023 15:51
podeli vest
BEOGRAD - U okviru kampanje „Najbolje u Srbiji”, udruženje "Moja Srbija" je u saradnji sa Centrom potrošača Srbije i uz podršku Ministarstva unutrašnje i spoljnje trgovine i Grada Beograda, danas dodelilo priznanja za najbolje brendove po izboru potrošača pod imenom "Miljenik potrošača".
U konkurenciji za nagradu bilo je 1.500 brendova, a priznanje "Miljenik potrošača" dobili su Dunav osiguranje, Zaječarsko pivo, Dijamant ulje, Zlatiborac, Plazma, Nescafe, Forma Ideale, Coca cola i Persil.
Predsednik Udruženja "Moja Srbija" Milan Ristić je objasnio da se ova priznanja dodeljuju na osnovu dva kruga glasanja, od kojih se finalno odvija na terenu u 10 gradova Srbije, metodom lice u lice na uzorku od 2.000 potrošača.
"Tražimo najbolje, ali ne po kriterijumu šta ljudi najviše kupuju, nego na osnovu toga koji proizvod smatraju za najkvalitetniji", rekao je on.
Predsednica Centra potrošača Srbije Maja Anokić je istakla da je, pored svih uspeha koje neka firma i njen brend mogu da imaju, biti miljenik potrošača posebna kategorija.
Ovim priznanjima potrošači iz cele Srbije nagrađuju najbolje brendove na našem tržištu, bez obzira na njihovo poreklo ili poreklo kompanija u čijem vlasništvu se ti brendovi nalaze.
Kampanja „Najbolje u Srbiji” pokrenuta je 2009. godine sa ciljem podsticanja razvoja domaće privrede i promocije najodgovornijih kompanija i organizacija u našoj zemlji.
Ona se sastoji iz tri akcije: „Dobročinitelj”, „Moj izbor” i „Miljenik potrošača”.
Priznanja "Dobročinitelj” i „Moj izbor" dodeljena su u martu, a ”Miljenik potrošača" danas.
5. novembar 23:52
5. novembar 23:16
5. novembar 22:23
5. novembar 15:30
5. novembar 11:35
4. novembar 14:19
4. novembar 12:53
5. novembar 14:45
5. novembar 14:21
5. novembar 13:15
5. novembar 14:18
5. novembar 14:05
5. novembar 11:39